וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת מוקד אמון מתרחבת לאזור הצפון

19.9.2023 / 13:27

רכשה את מנויי מוקד שחף טכנולוגיות. חברת המוקד והטכנולוגיות הוותיקה מתפתחת לאזור גיאוגרפי חדש, המוקד הקיים ימשיך לספק שירותים ללקוחות, שיעברו לקבל שירות תחת המטרייה של מוקד אמון

מוקד אמון. יחצ,
מוקד אמון/יחצ

קבוצת מוקד אמון - חברת המוקד והסיור המובילה בישראל - מתרחבת גאוגרפית לאזור הצפון, זאת לאחר שרכשה את מנויי מוקד שחף טכנולוגיות ומיגון מבצעי בע"מ, הממוקם בחיפה, ובכך תגדיל בצורה משמעותית את קהל לקוחותיה.

המוקד של שחף טכנולוגיות סיפק שירותים לכל אזור הצפון וימשיך לעשות זאת, בניהולו של הבעלים שחף חיו, תחת המטרייה של מוקד אמון שאיחדה את המוקד לתוכה, בעוד הלקוחות הקיימים קיבלו על כך הודעה מבעוד מועד. כל זאת מתוך ראייה כי חיפה המתפתחות מהווה מוקד אסטרטגי חשוב עבור קבוצת מוקד אמון, כאשר זוהי רק יריית הפתיחה שלה בצפון וישנה כוונה להתרחב ולהתפתח באזור במגוון שירותים נוספים בעולמות האבטחה, המוקד, הסיור, הטכנולוגיה ועוד, כשרק לאחרונה החברה נכנסה לשוק המערכות לניטור כלי רכב.

קבוצת "מוקד אמון" נוסדה בשנת 1981 ומורכבת משלוש חטיבות: חטיבת המוקד והטכנולוגיות, חטיבת האבטחה והשמירה וחטיבת הניקיון. הקבוצה מתמחה במתן שרותי מוקד וסיור, תכנון והתקנת מערכות טכנולוגיות, שירותי אבטחה ושמירה ושירותי ניקיון לעסקים.

  • עוד באותו נושא:
  • מוקד אמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully