וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבריין המין המורשע וראש עיריית אור יהודה לשעבר רוצה להתמודד בבחירות

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 13:35

תחקיר חדשות 12 חשף את הדיל הסודי של המתמודדים על ראשות עיריית אור יהודה, בינהם דוד יוסף, ראש העיר הקודם שהורשע בעשרות עבירות מרמה הפרת אמונים ועבירות מין. מירי גיס שהוקלטה בשיחות איתו: "אהיה גאה להוביל את כלל המועמדים אשר מאסו בשחיתות השלטונית ובבריונות"

העיר אור יהודה עדיין מתאוששת מהפרשה הפלילית והמביכה שהביא עליה ראש העיר הקודם דוד יוסף, אחרי שנכלא לשלוש שנים בעקבות הרשעתו בשורת עבירות מין ומעשים מגונים בעובדות שעבדו תחתיו בעיריית אור יהודה ובעיר.

ביולי 2015 הוגש נגד יוסף כתב אישום והוא הורשע ב-16 מתוך 25 הסעיפים שבהם הואשם, ובהם בעילה אסורה בהסכמה, מעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות, הטרדה מינית, עבירות מרמה והפרת אמונים ושיבוש הליכי משפט וחקירה ונשלח למאסר של שנתיים, בית המשפט העליון החמיר את עונשו ב 14 חודשים נוספים.

אחרי הגשת כתב האישום נגדו, נערכו בחירות מיוחדות באור יהודה, בהם זכתה עו"ד ליאת שוחט ב 59% מקולות התושבים והעיר יצאה לעשור הטוב ביותר שלה.

כעת לקראת בחירות 2023 נחשף בתחקיר של יוסי מזרחי בחדשות 12, מתכנן עבריין המין המורשע דוד יוסף לחבור יחד עם מירי גיס ועוזי אהרון הרוצים להתמודד לראשות העיר. בהקלטה נשמעת המועמדת לראשות העיר מירי גיס - "כל אחד מאיתנו מולה, זה לא יעבוד, אם אנחנו שלושתנו, אנחנו לוקחים את זה חד-משמעית. דוד מביא את הכוחות שלו ואת ההיסטוריה שלו. עוזי מבין את היתרון שלו. אנחנו מתאבדים על הבחירות
"אם אני בראש - דוד הוא יד ימיני", המשיכה שמאי גיס. "בקלפי אתה תמצא אחד, בעירייה אתה תראה את שנינו. אתה מבין את הפלוס? יש חלוקה לסמכויות. דוד פחות חינוך, פחות צעירים. הוא יהיה בביטחון".

מירי גיס - "דוד הוא יד ימיני". תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מירי גיס - "דוד הוא יד ימיני"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשנת 2017 נגזר עונשו, שנתיים מאסר בפועל השופט דוד רוזן אמר בהחלטתו כי "הנאשם הורשע בעבירות הטרדה מינית ומעשים מגונים - התמונה שהצטיירה היא קשה וקודרת. הוא תקף מינית נשים שהזדמנו במקרה או לא ללשכתו". לדבריו, "מדובר במעשים מכוערים שנשאו איתם ביזוי והשפלה. מעל ההשפלה בפגיעה בגוף ובנפש, נאלצו הקורבנות להתמסר לו ולהיענות לדרישותיו המיניות על מנת להבטיח את מקום עבודתן".

דוד יוסף בהקלטה - "יש לנו מטרה משותפת להחליף שלטון, אחך כך אללה כרים". תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דוד יוסף בהקלטה - "יש לנו מטרה משותפת להחליף שלטון, אחך כך אללה כרים"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דוד יוסף, ראש  עיר אור יהודה שהורשע. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דוד יוסף, ראש עיר אור יהודה שהורשע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש העיר ליאת שוחט, מסיימת שתי קדנציות מוצלחות מאוד שהקפיצו את העיר שנות דור, על פי סקרים היא זוכה לתמיכה גורפת של כל התושבים. אך למרות זאת, תושבי אור יהודה, יצביעו בקלפי ב- 31.10.23 איזה עתיד הם רוצים לעיר שלהם בחמש השנים הקרובות.

מירי גיס מועמדת לראשות העיר מסרה לוואלה! - "אני מתמודדת ברשימה עצמאית והדברים יתבהרו לציבור עם הגשת הרשימות ביום ד הקרוב. לאחר פרסום כתבת הרכילות הממוחזרת, פנו אלי אזרחים ששלחו חומרים מפלילים לאותו כתב נגד הנהלת העיר והעומדת בראשה, הנ"ל העדיף לפרסם כתבה רכילותית על פני מיגור השחיתות ברשות המקומית ומשלא נענה האזרח פנה לבית המשפט העליון.
אהיה גאה להוביל את כלל המועמדים אשר מאסו בשחיתות השלטונית, בבריונות ובחוסר הביטחון לתושבים".

  • עוד באותו נושא:
  • אור יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully