וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחרי 30 שנה, מעלה אדומים חייבת התחדשות": שלומי ירוחם המועמד לראשות העיר ויפעת נדב בראיון חג באולפן וואלה!

בשיתוף רשימת התושבים

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 17:49

הזירה המקומית של וואלה! עם שלומי ירוחם, המועמד המוביל לראשות העיר מעלה אדומים ויפעת נדב אשת חינוך ומס' 2 ברשימת 'התושבים'. איתם נדבר על התוכניות להתחדשות מעלה אדומים, הפקקים, חינוך, בטחון, ועצירת ההגירה השלילית

שלומי ירוחם, מועמד לראשות מעלה אדומים באולפן וואלה!/וואלה!

מעלה אדומים הולכת לבחירות היסטוריות - אחרי שנים ארוכות שבמעלה אדומים לא קם אף מתמודד אמיץ מול ראש העיר מזה 30 שנה בני כשריאל, הגיע שלומי ירוחם, מי שכיהן כיו"ר מועצת ההורים הארצית , ממקימי יחידת אבטחת האישים במשמר הכנסת, מנהיג חברתי מוכר בעיר, מנהל עמותות חסד, שהצליח לראשונה להציב אלטרנטיבה אמיתית להנהגה חדשה בעיר.

שלומי, איך אתה הצלחת איפה שרבים אחרים אפילו פחדו לנסות ?

אני והנבחרת שלי, שבאמת לא יכולתי לבקש חבורה טובה יותר של אנשים, מביאים איתנו רוח של התחדשות למעלה אדומים. אחרי שנים רבות שהעיר הייתה תקועה במגוון תחומים אני מאמין שהגיע הזמן לרענן את ההנהגה המקומית ולמלא אותה באנשים חרוצים שרוצים אך ורק בטובת העיר, שמוכנים להילחם למען העיר, בלי לעשות חישובים על איזה ג'וב מחכה להם בהמשך. אי אפשר שהעיר הזו תמשיך לעמוד במקום, כי לעמוד במקום זה ללכת אחורה.

שלומי ירוחם מועמד ראש העיר מעלה אדומים. וואלה!, אתר רשמי
שלומי ירוחם מועמד ראש העיר מעלה אדומים/אתר רשמי, וואלה!

תחום החינוך קרוב לכולם - מה התוכניות שלכם בנושאי חינוך?

שלומי ירוחם: נושא החינוך הוא ציפור הנפש שלי... אני מכיר את העולם הזה מהתפקיד הקודם שלי בהנהגת ההורים ומספר 2 שלי יפעת נדב היא בכירה במשרד החינוך... ואני אומר תמיד יש לנו מערכת חינוך טובה, תלמידים חזקים, אבל בקצב שהעולם משתנה אנחנו חייבים כל הזמן להתחדש... נשלב את הבינה המלאכותית בתוך מקצועות הלימוד, נכניס יזמות, מנטורינג, עם משקיעים עסקיים ויזמים, נקים חממות טכנולוגיות וחדשנות. התלמידים שלנו ייצאו מוכנים לעולם החדש.

יפעת נדב: כמנהלת בית ספר במשך 8 שנים במעלה אדומים ומפקחת במשרד החינוך אני מביאה איתי ניסיון רב. אנחנו הולכים להביא מהפכה תפיסתית - נקים מנהל חינוך בשילוב עם הרווחה, ניתן מענה לכלל תלמידי ותלמידות העיר. נהפוך את הפירמדיה נשקיע בגיל הרך, נצמצם פערים לימודים ורגשיים. גם ילדי החינוך המיוחד וצוותי החינוך המסורים שדואגים להם, ואני מלאת הערכה אליהם יזכו ליותר תמיכה, נקים בית ספר לחינוך מיוחד כוללני מכיתה א' עד גיל 21 עם מקסום מענים נדרשים, שתעניק להם כלים לחיים טובים.

תשתיות התחבורה והפקקים, הפכו לסיוט של תושבי מעלה אדומים, איך הגענו למצב הזה ומה אתה מתכוון לעשות?

נושא התחבורה פגע אנושות במעלה אדומים. כשאהיה ראש העיר בע"ה זה יהיה הנושא הראשון והמרכזי שאטפל בו. מעלה אדומים איבדה תושבים רבים מהייאוש של הפקקים ודרכים הגישה לעיר ומחוץ לה. שמענו אינספור הבטחות, כבר שנים מושכים את התושבים בלי שום התקדמות אמיתית. תושבי מעלה אדומים עובדים מחוץ לעיר והם סובלים על בסיס יום יומי בדרך לעבודה ובדרך הביתה. אנחנו נעשה לזה סוף. לא נוותר, לא נתקפל, לא נזרוק אחריות על גורמים אחרים. אני ראש העיר - וכל מה שקורה בעיר זה תחתייי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שלומי ירוחם ויפעת נדב:"אחרי 30 שנה, מעלה אדומים חייבת התחדשות". וואלה!, אתר רשמי
שלומי ירוחם ויפעת נדב:"אחרי 30 שנה, מעלה אדומים חייבת התחדשות"/אתר רשמי, וואלה!

מה הנושאים הכי חשובים על סדר היום שדורשים טיפול מיידי?

שלומי ירוחם: מעבר לכל הנושאים השוטפים והעתידים, שני דברים, חיזוק השירות לתושב ותפיסת ביטחון אישי חדשה - אני מגיע מתחום הבטחון במשמר הכנסת, יש הרבה מה לשפר וללמוד, המטרה לתושבים תחושת בטחון אמיתית בכל שעה ובכל מקום כי העיר היא הבית שלנו

יפעת נדב: אחת ממטרות העל ששלומי הציב, הפיכת מגמת ההגירה השלילית מהעיר - לפעול כדי להביא את מעלה אדומים לראש טבלת הערים המבוקשות בארץ.

איך אתה רואה את מעלה אדומים בעוד עשר שנים?

אני רואה את מעלה אדומים בעוד עשר שנים כעיר מרכזית ומשפיעה ששמה הולך לפניה. עיר פורחת ומתחדשת בכל התחומים, החל מחינוך ועד תשתיות. התושבים היקרים של מעלה אדומים שמחים ומאושרים וכל החברים והמשפחות שעזבו לחפש את מזלם בעיר אחרת חזרו לעיר.

בשיתוף רשימת התושבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully