וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של 40 מיליון ש"ח: לא תזהו את הכניסה לכותל המערבי

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 12:46

הסתיימו עבודות שדרוג מתחם שער האשפות בעיר העתיקה ובכניסה לכותל המערבי. משה ליאון, ראש העיר ירושלים: "מהפכת שדרוג התשתיות העוברת על העיר, לא פוסחת אף על העיר העתיקה"

היום, התקיים טקס חנוכת שער האשפות המחודש, במעמד שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, ראש העיר ירושלים, משה ליאון. חנוכת הפרויקט מתקיימת לקראת ערב ראש השנה, אשר מתחיל את תקופת חגי תשרי. תקופה זו, מביאה עמה מאות אלפי מבקרים לעיר ירושלים ולכותל המערבי.

במסגרת הפרויקט, בוצעו עבודות לשדרוג והחלפת תשתיות תת קרקעיות, העמקת מפרצי האוטובוסים להורדה מסודרת של נוסעים והסדרת תחנות חדשות, ריצוף רחוב, התקנת תאורה וריהוט רחוב וגינון. בנוסף, שודרגה הכניסה לרחבת הכותל, תוך החלפת עמדות הבידוק בשער ובכניסה לכיכר גורן המובילה לכותל המערבי.

משה ליאון: "מהפכת שדרוג התשתיות העוברת על העיר, לא פוסחת אף על העיר העתיקה". צילום: ארנון בוסאני, אתר רשמי
משה ליאון: "מהפכת שדרוג התשתיות העוברת על העיר, לא פוסחת אף על העיר העתיקה"/אתר רשמי, צילום: ארנון בוסאני

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "מהפכת שדרוג התשתיות העוברת על העיר, לא פוסחת אף על העיר העתיקה. השלמת עבודות השדרוג במתחם שער האשפות היא בשורה חשובה עבור ירושלים, עבור עולי הרגל ועבור התיירים המגיעים לעיר. המתחם ההיסטורי, הממוקם בסמוך לרחבת הכותל המערבי, זכה לשדרוג נרחב, הכולל החלפת תשתיות, שיפור נראות המרחב הציבורי והנגשתו. השדרוג במתחם, יתרום רבות לחוויית הביקור של עולי הרגל ושל התיירים, ויהפוך את המקום לאטרקטיבי. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם משרד ירושלים ומסורת ישראל ומשרד התיירות, שהביא להשלמת הפרויקט החשוב הזה".

שער האשפתות החדש בירושלים. צילום: ארנון בוסאני, אתר רשמי
שער האשפתות החדש בירושלים/אתר רשמי, צילום: ארנון בוסאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully