וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחנה הליברלי והדמוקרטי בחיפה מתחזק: מרצ ויש עתיד ירוצו ביחד

13.9.2023 / 10:06

מרצ מכריזה: "לטובת הקמת בית ליברלי-דמוקרטי חזק ומאוחד ולטובת החזרת חיפה למסלול, אנחנו מאחדים כוחות עם סיעת יש עתיד וצעירי חיפה בראשות יוסי שלום. לא ניתן למה שקרה בבחירות לכנסת לקרות פה בחיפה"

המחנה הליברלי והדמוקרטי בחיפה מתחזק - לאחר פגישה שהתקיימה כעת בין יו"ר מרצ חיפה רתם אלכסנדרי, ליוסי שלום, יו"ר יש עתיד חיפה וצעירי חיפה, מרצ מכריזה על הצטרפות ליש עתיד וצעירי חיפה בראשותו של שלום, לאיחוד רשימות הסיעות.

מרצ רואה חשיבות קריטית לאחד את הקולות הליברל-דמוקרטים בחיפה. הקשר בין המפלגות התחזק לאור השתתפותן הפעילה במיוחד במחאה נגד המהפכה המשפטית מיום היווסדה, וגם על רקע החזון המשותף לשמור על חיפה ליברלית, ולדאוג לפיתוח העיר, לביטחון ולרווחת תושביה.

יוסי שלום: "חיבור זה הוא רק ההתחלה של שיתופי הפעולה הנוספים במחנה, שיתופים אשר יחזקו את המחנה הליברלי והדמוקרטי בחיפה. רק כך נשמור על צוויונה של העיר שאנחנו כל כך אוהבים, בשביל התושבים שחיים פה ואלו שעוד ירצו להגיע, עם פיתוח נכון של התעסוקה והמסגרות בעיר."

יוסי שלום ורתם  אלכסנדרי - המחנה הדמוקרטי בחיפה מתחזק. צילום: מיכה בריקמן ועלאא זעאתרה, אתר רשמי
יוסי שלום ורתם אלכסנדרי - המחנה הדמוקרטי בחיפה מתחזק/אתר רשמי, צילום: מיכה בריקמן ועלאא זעאתרה

רתם אלכסנדרי: "אסור לאבד קול ליברלי אחד במאבק על חיפה דמוקרטית ושיוויונית. יש עתיד וצעירי חיפה בראשות יוסי שלום בתמיכתנו אוחזת בפונטיציאל להיות הרשימה הליברל-דמוקרטית הגדולה ביותר, ולכן איחוד קולות המחנה חשוב מאי פעם. לא ניתן למה שקרה בבחירות האחרונות לכנסת, כאשר לא היינו מאוחדים, לקבוע גם את גורלה של חיפה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully