וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן דיל, המועמד לראשות רחובות חושף את תוכנית הספורט החדשנית

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 18:46

המועמד לראשות העיר רחובות, עו"ד מתן דיל, מוביל תוכנית לקידום בניית היכל ספורט מודרני בסטנדרטים של ליגת העל - שישמש את קבוצות הכדורסל והכדוריד

מתן דיל נפגש לאחרונה עם נאור גלילי, מנכ"ל מכבי ישראל, ופרש תוכנית מקצועית רחבה לקידום הספורט ברחובות, כולל אפשרות לגיוס תקציבים להקמת המיזם החדש, וזכה לתמיכה.

"אכן דנו בתוכניות לקידום הספורט ברחובות. הן חשובות ומרשימות. אני תומך בקידומן, ועבורי זו לא הפתעה כי אני מכיר את מתן, את היכולות ואת הפעילות שלו לקידום הספורט עוד מימיו כסגן ראש עיריית רחובות", הבהיר גלילי. "אני מאמין בו בשל היותו ערכי ומקצועי. הוא מבין את חשיבות ההשקעה בספורט, הן בתשתיות והן בהון האנושי, החל מספורט עממי וכלה בספורט המקצועני, ואני מאחל לו הצלחה רבה בהתמודדות לראשות עיריית רחובות. אני סמוך ובטוח שאם ייבחר, הספורט ברחובות ירוויח ויתרומם לגבהים חדשים."

דיל פועל לאורך השנים למען העצמתו וחיזוקו של הספורט הרחובותי, ופעילותו המבורכת להגברת המודעות לספורט וחשיבות ההשקעות בתשתיות, והכל על אף ולמרות שמעולם לא החזיק בתיק הספורט באופן רישמי. דיל מוביל קו עקבי לאורך שנים, מתוך אג'נדה ברורה שמטרתה לייצר חברה טובה יותר. לשיטתו, ההשקעה באגודות הספורט השונות והבאתן להישגים משמעותיים ארציים, מייצרים חלונות ראווה וגאווה בעיר, ומעל לכל - רצון של בני נוער להגיע לקבוצות האלה. בני נוער שמשקיעים את זמנם ומרצם בפעילויות חיוביות, נמצאים פחות בבטלה שמובילה לשעמום, אשר ממנו הדרך לפעולות פחות רצויות קצרה.

לפני כעשור, כשמונה דיל לסגן ראש העיר, פעל ללא לאות לתמוך ולחזק את הספורט העירוני, מתוך ההבנה שהספורט ברחובות סובל מחוסר במתקנים ומשאבים, ובצעד אמיץ העביר לידי החברה העירונית ובשיתוף עם אגודות הספורט את מחלקות הנוער, כך ייצר תשתית למצוינות בספורט של מאמנים מצמרת הספורט בארץ, סיוע בתמיכה מנטלית ועוד. בסיס זה עוזר היום לספורט בעיר לשרוד.

ליגה אחרת: "תכנית מתן" לספורט. באדיבות המצולמים
ליגה אחרת: "תכנית מתן" לספורט/באדיבות המצולמים

גם בחמש השנים האחרונות, למרות שישב באופוזיציה עסק דיל בצרכי הספורט בעיר. עכשיו, בשים לב להקמת האצטדיון העירוני, פורש מתן בתכניתו את כוונותיו לגייס תקציבים ממקורות חיצוניים במטרה להקים ארנה לכדורסל, ולהחזיר עטרה ליושנה, חיזוק הספורט המקומי והזהות שכל כך נקשרה בשמה של העיר, בירת הכדוריד.

מתן דיל: "נאור גלילי הוא איש של עשייה אשר את פועלו למען הספורט ברחובות לאורך השנים יש להוקיר ולחבק. זכות גדולה עבורי לקבל את תמיכתו, ואני מבטיח לעשות הכל כדי להצדיק את האמון ולהמשיך לפעול למען הספורט בעיר. השקעה בספורט, היא השקעה בחינוך, היא השקעה בחברה טובה יותר. אפעל בעוצמה לגיוס משאבים נוספים מקרנות חוץ וממשלה ואקדם הקמת מתקנים ראויים שיאפשרו את הצמיחה והשגשוג כיאה לעיר עם פוטנציאל והון אנושי מרשים ומגוון כמו רחובות".

  • עוד באותו נושא:
  • רחובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully