וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביצענו 250 פרויקטים ענקיים בשנים האחרונות" - שוקי אוחנה ראש העיר צפת בראיון חג באולפן וואלה!

בשיתוף מחל

14.9.2023 / 13:34

הזירה המקומית של וואלה עם שוקי אוחנה, ראש העיר צפת. עם למעלה מ- 250 פרויקטים, פרס החינוך הארצי ו - 1000 דירות חדשות, לאן צועדת צפת בחמש השנים הקרובות?

הזירה המקומית עם שוקי אוחנה/אולפן וואלה!

שוקי אוחנה מסיים בהצלחה את הקדנציה הראשונה בראשות עיריית צפת וכבר מתכונן לחמש השנים הבאות. לקראת מערכת הבחירות הקרובה, מגיע שוקי אוחנה לראיון בזירה המקומית של וואלה!

מהם הנושאים המרכזיים שנמצאים על שולחנך וימשיכו להעסיק אותך גם בחמש השנים הקרובות?

הגדלת כמות הדירות לבנייה בעיר, לזוגות צעירים ולמשפרי דיור. כעת בבניה וביציאה לשיווק כ-1000 יח' ובעתיד התיכנון הוא מעל 6,000 יח', לצד הגידול באוכלוסייה אנחנו שוקדים על הגדלת מספר מקומות העבודה, הבאת מפעלים ומקומות תעסוקה מתקדמים בהתאמת לאוכלוסייה ולצרכים של העיר, בניית מרכזים מסחריים, התחדשות עירונית ופינוי בינוי, מיקוד וחיזוק תחום התיירות.

לצד העשייה הענפה שלכם ברשות, צפת זקוקה למשאבים ותקציבים כדי לפרוח, מה אתה עושה מול הממשלה בנושא?

יש לנו ממשלת ליכוד, זה היתרון שלי. אני קורא לראש הממשלה ושרי הליכוד, שהם ידידים שלי, להמשיך לתמוך בעיר, כמו שהם עשו בחמש השנים האחרונות. אנחנו רואים את התוצאות המדהימות בשטח, בכל תחום. אני משוכנע שנמשיך לקבל תמיכה, כי צפת היא בירת הגליל. בעשור הקרוב אנו צופים שנכפיל את עצמנו.

בבחירות הקודמות נצחת עם 62% תמיכה, לפי הסקרים אתה מוביל עם 63%, זה הרבה מאוד

אני שמח שזה הפידבק שאני מקבל מהתושבים וכיף גדול לקבל את אמון הציבור. אבל מצד שני אני לא נח על זרי הדפנה, אנחנו נמשיך לעבוד קשה עד הניצחון ב 31.10

שוקי אוחנה ראש העיר צפת. וואלה!, מערכת וואלה!
שוקי אוחנה ראש העיר צפת/מערכת וואלה!, וואלה!

בתחום החינוך - זכיתם בפרס החינוך הארצי, מה עשיתם ומה עוד צפוי לילדי צפת?

העיר עברה תהליך משמעותי ביותר בתחום החינוך מעבר לקבלת פרס חינוך ארצי בשנת הלימודים תשפ"ב, הקמנו את הקמפוס לחדשנות ולמצוינות שהמטרה היא הרחבת הלמידה בתחום החדשנות הלימודית לכלל התלמידים מכול גווני הקשת החינוכית, הכנסו מגמות חדשות של סייבר רובוטיקה חלל ושפות בפיתוח למידת עתיד, אנחנו שוקדים שהתלמידים יקבלו מיומניות חברתיות והעצמה שיוכלו להשתלב בכל תחום שיחפצו בו. המצוינות והצטיינות הם המנוע בהובלת החינוך בעיר ומעבר לכך אנו דואגים, לרצף החינוכי מלידה ועד בגרות בשאיפה שכל תלמיד.ה יצליחו וימצו את הפוטנציאל שלהם. החינוך המיוחד מקבל מענה בכול תחום ילדי הגנים , ילדים עם צרכים מיוחדים הן בתחום הפדגוגי והן בתחום התשתיות והפיתוח.

איך אתה רואה את העיר בעוד עשר שנים?

אנו עובדים סביב השעון במהלך הקדנציה הנוכחית, צפת שינתה את פניה, מעל 250 פרויקטים נעשו בעיר בכל מקום. אני נבחרתי להיות ראש עיר של כל הקהלים בעיר וכך ב"ה אמשיך את משנתי ועבודתי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
הזירה המקומית עם שוקי אוחנה. וואלה!, מערכת וואלה!
הזירה המקומית עם שוקי אוחנה/מערכת וואלה!, וואלה!
בשיתוף מחל
  • עוד באותו נושא:
  • צפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully