וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול עיני השוטרים: 'סבתא בת 60' תקפה פעיל ממפלגתו של אורן חזן באריאל

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 10:50

האלימות מגיעה אל מערכת הבחירות המקומיות, לצד השחתת שלטי בחירות, מגיע מאריאל תיעוד של פעילה מרכזית של המועמד רועי מוסט תוקפת פעיל של אורן חזן לעיני השוטרים. החשודה עוכבה לחקירה

פעילה פוליטית באריאל תוקפת באלימות פעילים/צילום: גיל דוד

מערכת הבחירות באריאל הופכת להיות סוערת ורווית יצרים המגיעים לאלימות ואיומים, השבוע, באירוע אלימות, פעילה במטה של המועמד רועי מוסט תקפה את פעיליו של המועמד לראשות העיר, חבר הכנסת לשעבר, אורן חזן.

מהמטה של ח"כ לשעבר אורן חזן המועמד לראשות העיר אריאל נמסר: "בכירה במטה של מוסט נוהגת באלימות קשה ומילה של מוסט לגינוי לא נשמעת! אנחנו תוהים אם קשר השתיקה מעיד על מועמד לראשות עיר או לראשות המאפייה?" עוד הוסיפו: "ברוח הימים האלו, אנחנו סולחים לאותם מועמדים שפועלים בדרכים עקלקלות ומבקשים מהם לשמור על החוק. אחרי הכל, כולנו בני העיר אריאל ומאמינים שלכולנו העיר חשובה. אנו קוראים ליתר המועמדים לגנות בתוקף את המקרה ומבקשים מכם - אנא עצרו את השיח האלים ואת האלימות בשטח אחרי הכל יש חיים אחרי הבחירות"

ממשטרת ישראל נמסר: "בשעות אחר הצהריים החל ויכוח בין 2 אנשים על רקע הבחירות לראשות העיר אריאל. במהלך הויכוח, אחת המעורבות החלה להשתמש בכח כלפי המתלונן, כל זאת לעיני שוטר שנכח במקום. החשודה עוכבה ע"י השוטר לתחנת המשטרה ונחקרה. בסיום החקירה שוחררה בתנאים של הרחקה מהמתלונן".

רועי מוסט מועמד לראשות העיר אריאל מסר: לצערי, מה שצפינו שיקרה עוד מבעוד מועד, קורה בחודשיים האחרונים ואף הולך ומחמיר. מועמד בעיר, שולח אנשים שאינם תושבי העיר לצד בני נוער תמימים להשחית שלטים שלי ושל מועמדים אחרים, פעם אחר פעם. הם לא בוחלים בשום אמצעי ועוד מעיזים לבוא בטענות מסוג הקוזק שנגזל. כמו ההוא שרצח את הוריו ומתלונן שהוא יתום. אין גבול לעזות המצח.
גם הפעם, נתפס על חם בחור בן 20 משחית שלטים שלנו באור יום. כשהעירה לו על כך פעילה מרכזית שלנו, סבתא בת 60, עוד העזו לתחוב מצלמה סלולרית בסמיכות מסוכנת לפניה, עד שנאלצה להרחיק את היד המתגרה והמאיימת בתנועה נמרצת שלה. אז אותה להאשים בתוקפנות מול בחור בן 20? האם אין גבול לחוצפה? לזלזול באינטיליגנציה של תושבי אריאל? הפוך גוטה. הפוך לגמרי.
לבקשתי, נמנעה הפעילה מהגשת תלונה למשטרה כנגד הצעיר כדי למנוע פגיעה בו ובעתידו בצבא ובמסגרות אחרות כתוצאה מרישום פלילי. זו הדרך שלנו. ועל דרכו של המתמודד האחר רבים מבין תושבי העיר יביעו את עמדתם הברורה והנחרצת מאחורי הפרגוד ב-31.10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully