וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 שנים בראשות העיר גבעת שמואל - יוסי ברודני שועט לקדנציה רביעית

עודכן לאחרונה: 8.9.2023 / 13:52

מאות משתתפים הגיעו לאירוע פתיחת מטה הבחירות של ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, "ממשיכים להוביל את גבעת שמואל לשיאים חדשים"

יוסי ברודני מכהן מזה 15 שנים כראש עיריית גבעת שמואל ובשנים אלה הפך גבעת שמואל לעיר איכותית ומובילה בישראל. לא בכדי, אוכלוסיית העיר הכפילה את עצמה מאז כניסתו לתפקידו.

ראש העיר ברודני השיק את מטה הבחירות מתוך רצון להמשיך את העשייה האדירה בגבעת שמואל אותה הוא מוביל והציג את חברי סייעתו, מירב שולנר, אורי וייס, גלעד טוואסי, עינת כרמל, סא"ל במיל. אפרת קליין, דוד חזוט, אלעד ממאן ועוד רבים.

יוסי ברודני ראש עיריית גבעת שמואל אמר "מרגש לראות את כל האנשים כאן שרוצים להמשיך להצעיד את גבעת שמואל לשיאים חדשים. נמשיך להוביל בע"ה את העיר קדימה מתוך צניעות ואמונה בצדקת דרכנו. מיום ליום אנו רואים עוד קהלים אשר מצטרפים אלינו. כולם מבינים כי המהפכה שהובלנו בגבעת שמואל חייבת להימשך. אני קורא לכלל המועמדים לשנס מותניים ולהיכנס מתחת לאלונקה. המציאות הנוכחית במדינת ישראל היא קשה ובשל כך צריך ללכת יחד כאיש אחד בלב אחד. יש לנו את הרשימה הטובה ביותר שכל כולה חיבורים. יחד נמשיך בעשיה מנצחת ונוביל את גבעת שמואל לשיאים חדשים".

יוסי ברדוני בדרך לקדנציה רביעית בגבעת שמואל. צילום: ליאור בר סימן טוב, אתר רשמי
יוסי ברדוני בדרך לקדנציה רביעית בגבעת שמואל/אתר רשמי, צילום: ליאור בר סימן טוב
השקת קמפיין הבחירות של יוסי ברודני. צילום: ליאור בר סימן טוב, אתר רשמי
השקת קמפיין הבחירות של יוסי ברודני/אתר רשמי, צילום: ליאור בר סימן טוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully