וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרן לידידות ועמידר יעניקו 6300 כרטיסי סיוע לראש השנה

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 17:17

הקרן לידידות בשיתוף חברת עמידר החלה במבצע לחלוקת כרטיסים בשווי כולל של כ-6,300,000 מיליון שקלים לדיירי הדיור הציבורי

לקראת תקופת החגים, תחל הקרן לידידות בשיתוף עם חברת "עמידר" במבצע לחלוקת כרטיסים בשווי של כ-6,300,000 מיליון ₪ לקשישים ולמשפחות חד הוריות המתגוררות בדיור הציבורי עבור רכישת מזון, ביגוד וציוד לחזרה לבית הספר.

במסגרת המבצע שמקדמות הקרן לידידות וחברת עמידר, שהינה זרוע הביצוע של משרד הבינוי והשיכון, בקרב אוכלוסיית הדיור הציבורי, מתבצעת בימים אלו חלוקה של 6300 כרטיסים בשווי של 1000 שח לכרטיס סיוע . את החלוקה מבצעים עובדי הסניפים ומרכזי השירות של עמידר בכל רחבי הארץ.

אריזת סלי מזון של הקרן לידידות לקראת פסח, אפריל 2023. מישל אמזלג, אתר רשמי
אריזת סלי מזון של הקרן לידידות לקראת פסח, אפריל 2023/אתר רשמי, מישל אמזלג

שיתוף הפעולה בין הקרן לידידות לחברת "עמידר" מבוצע כחלק ממבצע חסר תקדים בהיקפו בהובלת הקרן לקראת תחילת שנת הלימודים ותקופת החגים, במסגרתו מחולקים מענקי סיוע בשווי כולל של כ-30 מיליון שקלים לכרבע מיליון משפחות, קשישים, חיילים בודדים, נזקקים וילדי פנימיות.

נשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין: "עליית המחירים בכל תחומי החיים ויוקר המחייה שהתגבר עקב כך מייצרים פגיעה בכל שכבות האוכלוסייה בישראל. הפגיעה בסופו של דבר משפיעה במיוחד על השכבות החלשות, שהן תמיד הראשונות להיות מושפעות. במסגרת מבצע הסיוע של הקרן לידידות לקראת החגים, אנו מבקשים לסייע לכמה שיותר משפחות וקשישים לחגוג בצורה שמחה ומכבדת. אנו אסירי תודה למעל 600 אלף תורמים אוהבי ישראל שלמרות המשבר הגלובלי מתגייסים כעת יותר מאי פעם לסייע לאזרחיות ואזרחי ישראל ואחיותנו ואחינו בתפוצות".

מנכ"ל חברת עמידר, אלי בן מאיר: "עמידר שמחה על שיתוף הפעולה עם הקרן לידידות שעוזר לחברה לממש את יעודה לסיוע לדיירי הדיור הציבורי. החברה תמשיך ליזום ולפעול לטובת הדיירים הכל הארץ".

הקרן לידידות, מייסודו של הרב יחיאל אקשטיין ז"ל, שחוגגת השנה 40 שנה להיווסדה, היא ארגון הסיוע החברתי- הפילנטרופי הגדול בישראל, הפועל לחיזוק חוסנה החברתי של אזרחי ישראל ויהודים בתפוצות. הקרן חרטה על דגלה סיוע לאוכלוסיות במצוקה ובשנה האחרונה סייעה למעל 2 מיליון איש ואישה בהיבטי עוני ורווחה, עלייה לישראל וקליטה וחיזוק מערך ההגנה של העורף הישראלי בשגרה ובשעת חירום. פעילות הקרן מתאפשרת הודות לנדיבותם של מאות אלפי תורמות ותורמים אוהבי ישראל ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully