וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה במשטרה כנגד המועמדת מנס ציונה כוכבת הסרטון 'תמותו' בטיק טוק

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 14:17

עוד הסתבכות של גלית אבינועם המועמדת לראשות נס ציונה אחרי סרטון הטיק טוק המביך. תלונה הוגשה במשטרה על הונאה אחרי שהציגה עצמה כאדריכלית למרות שלא הוסמכה מעולם. גלית אבינועם -"מדובר בטעות הגהה שאני מצרה עליה"

גלית אבינועם המתמודדת בבחירות הקרובות לראשות עיריית נס ציונה קוראת בסרטון למצביעים: "תמותו"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 לחוק זכויות יוצרים

אין כמעט ישראלי שלא נחשף לסרטון 'תמותו' בטיק טוק בתחילת קמפיין הבחירות של גלית אבינועם, המועמדת לראשות עיריית נס ציונה, אחרי שאיחלה לבוחריה ברכות בסוף טיפול קוסמטי.

כעת נחשף לראשונה כי תלונה הוגשה למשטרת ישראל על הונאה. בעקבות בדיקת תושבי נס ציונה את עברה האקדמי של אבינועם, אשר מציגה את עצמה בכל המדיות 'כאדרכלית, יזמת חברתית מרצה וחוקרת'. תושבים עירניים בקשו לדעת מדוע היא מציגה את עצמה כאדרכלית למרות שלמדה רק עיצוב במכון הטכנולוגי בחולון. אבינועם השיבה - "מדובר בטעות הגהה שאני מצרה עליה. אני מסטרנטית לתואר שני באדריכלות באונבריסטת תל אביב. הדיוק הנ"ל יועבר לצוות המעצבים והמפרסמים לאלתר ושוב תודה על הפניית תשומת הלב"

מבדיקת וואלה! עולה כי השימוש בתואר אדרכלית נמצא בשורת פרסומים שלה, כולל כאלה מעברה. למרות שגלית אבינועם למדה עיצוב במכללת HIT בחולון עם תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב, לדבריה, היא מעולם לא הוסמכה כאדרכלית ואינה רשומה בפנקס האדרכלים של משרד העבודה.

עבור חלק מתושבי נס ציונה זה כבר היה יותר מדי ואחד מהם אף הגיש תלונה במשטרה על הונאה.

פרופיל גלית אבינועם ברשתות החברתיות. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פרופיל גלית אבינועם ברשתות החברתיות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דיון הוואטסאפ של גלית אבינועם. יחצ,
דיון הוואטסאפ של גלית אבינועם/יחצ

גלית אבינועם סרבה לבקשת וואלה! להציג בפני הציבור את אישורי אונברסיטת תל אביב על לימודיה.
אך שלחה את תגובתה: "הנני בעלת תואר ראשון של אוניברסיטת תל אביב בתחום העיצוב, מגמת אדריכלות פנים. הלימודים בוצעו ב HIT חולון.
בימים אלה הנני משלימה את לימודי המסטר שלי באוניברסיטת תל אביב בבית הספר לאדריכלות בתל אביב (MA מחקרי), התמחתי ועסקתי בפרויקטים מגוונים במהלך ה22 שנים האחרונות יחד עם הרצאות וכנסים בינ"ל כדוגמת הרצאה באקדמית FH בגרץ אוסטריה בפתיחת חודש העיצוב.
כמי שסיימה אדריכלות פנים מעולם לא עמדתי מאחורי פרויקטים הדורשים אדריכל רשום או רשוי, וככל שנדרשו כאלה הרי שהדבר בוצע בשיתוף פעולה עם גורמי מקצוע רלוונטים. נדמה כי מסע ההכפשות בסגנון המוכר ילווה אותי ואת אנשי במעלה הקמפיין. אנחנו נחושים להביא את השינוי הנדרש לעיר. ואני נחושה מאי פעם. כולי תקווה כי סטנדרט דומה של דרישות ופירוט יחול על כלל מתמודדי העיר לרבות ראש העיר המכהן מועמד הליכוד המתחזה לליברלי. ב 31 לאוקטובר, הצוות ואני מחזירים את המושבה לנס ציונה".

  • עוד באותו נושא:
  • נס ציונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully