וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשתתפות יאיר לפיד: שידור חי מהכנס החברתי שעשוי להשפיע על כולנו

בשיתוף מרכזים לצדק חברתי

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 19:03

כנס הצדק החברתי של המרכזים לצדק החברתי נערך זו השנה השנייה, בהשתתפות בכירים בשלטון המקומי ופעילים חברתיים. הכנס כולל הרצאות מרתקות, פאנלים והופעה חיה של איה כורם. הצטרפו לשידור החי

צפו בשידור החי (צילום: יותם רונן)

LIVE

כנס הצדק החברתי 2023 של המרכזים לצדק החברתי - תנועת שטח ארצית שמקדמת את ערכי הצדק החברתי - נערך בשעה זו בצוותא תל אביב זו השנה השנייה, בהשתתפות ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד ובכירים רבים מהשלטון המקומי. השנה מוקדש הכנס לחשיבות והשפעת השלטון המקומי על חיי היומיום שלנו, התושבים והתושבות, רגע לפני הבחירות המקומיות שייערכו בסוף אוקטובר.

במהלך הכנס, ילמדו המשתתפים על הייחוד של המרחב המקומי וההזדמנויות שבו, על הקשר שלו למרחב הארצי ואיך ניתן להשפיע, במיוחד בתקופת הבחירות המקומיות. בכנס יקחו חלק מנכ"לית משרד הרווחה והביטחון החברתי לשעבר סיגל מורן, מייסד הרשות לפיתוח כלכלי של המגזר הערבי אימן סייף, מנכ"ל משרד הפנים לשעבר ועמית בכיר במכון למחשבה ישראלית, מרדכי כהן, העיתונאית טל שניידר, הזמרת איה כורם ועוד, יחד עם פעילי ופעילות המרכזים לצדק חברתי. בנוסף, בכנס יוענק אות הצדק החברתי ע"ש אילן גילאון לשנת 2023, אשר מוקיר את פועלם של יחידים או קבוצות לקידום צדק חברתי, שוויון ודמוקרטיה בישראל, ברוח ערכיו ועשייתו של אילן גילאון ז"ל.

כנס הצדק החברתי 2022. יח"צ,
אות הצדק החברתי ע"ש אילן גילאון לשנת 2023 יוענק במהלך הכנס/יח"צ

בכנס לוקחים חלק מנכ"לית משרד הרווחה והביטחון החברתי לשעבר סיגל מורן, מייסד הרשות לפיתוח כלכלי של המגזר הערבי אימן סייף, מנכ"ל משרד הפנים לשעבר ועמית בכיר במכון למחשבה ישראלית, מרדכי כהן, העיתונאית טל שניידר, הזמרת איה כורם ועוד, יחד עם פעילי ופעילות המרכזים לצדק חברתי. בנוסף,

בכנס יוענק אות הצדק החברתי ע"ש אילן גילאון לשנת 2023, אשר מוקיר את פועלם של יחידים או קבוצות לקידום צדק חברתי, שוויון ודמוקרטיה בישראל, ברוח ערכיו ועשייתו של אילן גילאון ז"ל.

בשיתוף מרכזים לצדק חברתי
  • עוד באותו נושא:
  • איה כורם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully