וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר מכון מדגם: 71.3% מתושבי יבנה מרוצים מראש העיר רועי גבאי

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 10:41

רועי גבאי זכה בבחירות המיוחדות שנערכו במהלך נובמבר 2022, כעת נחשף בסקר בחירות ראשון כי רוב תושבי העיר מרוצים מתפקודו לאחר השנה הראשונה בתפקידו

רועי גבאי, ראש העיר יבנה - "לא אחתום על היתרים למכרז שפורסם". עמית אלפונטה, אתר רשמי
רועי גבאי, ראש העיר יבנה - "לא אחתום על היתרים למכרז שפורסם"/אתר רשמי, עמית אלפונטה

סקר מכון מדגם בראשות מנו גבע קובע כי 71.3% מתושבי יבנה מרוצים מתפקודו של ראש העיר רועי גבאי, כך עולה מהסקר הראשון למערכת הבחירות שמתפרסם היום. במהלך החודשים האחרונים מאז נכנס לתפקידו כראש העיר יבנה, החל גבאי בתהליכי עומק בעיר מתוך כוונה להצעיד אותה קדימה במהלך השנים הקרובות.

נתוני הסקר משקפים גם את התמונה הפוליטית, ראש העיר גבאי במהלך קדנציה מורכבת העביר תקציב וקידם את רוב המדיניות שלו פה אחד. יריבו העיקרי ממלא מקום ראש העיר לשעבר חיים מסינג הצטרף אליו והביע אמון בדרכו. יחד איתו, גם חברי הרשימה מימי צבי גוב ארי ז"ל, תום ליפשיץ המכהן כמשנה לראש העיר הודיע על תמיכה בו.

חיים מסינג תומך בראש העיר יבנה רועי גבאי. צילום: טנא תקשורת, אתר רשמי
חיים מסינג תומך בראש העיר יבנה רועי גבאי/אתר רשמי, צילום: טנא תקשורת

כעת מול ראש העיר גבאי מתמודדים מועמדים נוספים שכרגע הצהירו על התמודדות לראשות העיר. אחד מהם הוא אלי מזוז, שבעבר נתמך על ידי מפלגת ימינה של בנט-שקד וכיום מתמודד עצמאית ואלון רוזן שהינו מתמודד חדש בזירה הפוליטית והיה פעיל במפלגת העבודה לשעבר .

רועי גבאי, ראש עיריית יבנה אמר לואלה!: "אנו שמחים לראות כי העבודה הקשה נושאת פרי, יחד עם זאת יש עוד דרך לפנינו, מטרתנו היא להמשיך להצעיד את יבנה קדימה, יחד עם כל השותפים הטובים שחברו ועוד יחברו אלינו ובשביל כך אנו מבקשים שוב את אמון הציבור. הוכחנו כי ההליכה שלנו יחד, לטובת יבנה בלבד, מוכיחה את עצמה. אנו נמשיך לפעול ללא לאות כדי לשים את יבנה במרכז בכל התחומים".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

הסקר נערך על ידי מכון מדגם בראשות מנו גבע. על הסקר ענו 400 מתושבי העיר יבנה המהווים מדגם מייצג של בעלי זכות הצבעה מגיל 17 ומעלה. בין התאריכים 24.7-3.8.2023 טעות דגימה 4.9%

  • עוד באותו נושא:
  • יבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully