וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי קדוש ראש העיר אילת לשעבר ומועמד לראשות העיר באולפן וואלה! - "אילת תהיה בירת הבריאות של ישראל"

בשיתוף אילת לפני הכל

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 9:00

הזירה המקומית של וואלה! עם גבי קדוש, מי שהיה ראש העיר המיתולוגי של אילת בין השנים 1993 ל 2003. מתמודד שוב על ראשות העיר. עם גבי נדבר על התכניות שלו לאילת והפרויקט שעומד במרכז הקמפיין שלו - הפיכת אילת ליעד תיירות מרפא בינלאומי

הזירה המקומית של וואלה! מארחים את גבי קדוש המועמד לראשות העיר אילת/אולפן וואלה!

הזירה המקומית של וואלה! בהנחיית מירב מילר מארחים את גבי קדוש, ראש העיר המיתולוגי של אילת שמתמודד בימים אלו בבחירות המקומיות. כזכור, בחודש יולי פורסם סקר מכון סמית, המצביע על קרב צמוד בין גבי קדוש לאלי לנקרי, ראש העיר המכהן. מאז נחשב קדוש אחד המועמדים הבולטים במירוץ לראשות העיר.

גבי קדוש, ראש העיר אילת לשעבר ומתמודד לראשות העיר - "אילת תהיה בירת הבריאות של ישראל. נעצור את העוול העצום של הפקרת בריאות התושבים ונביא לאילת את מיטב הטכנולוגיה הרפואית כפי שמתחייב. התחלנו מגעים עם רופאים מומחים מהטובים בישראל שיעניקו באילת גם שירותי רפואה פרטית.
אילת תהפוך ליעד תיירותי מרפא בינלאומי"

גבי קדוש ראש העיר אילת לשעבר ומתמודד על ראשות העיר. אולפן וואלה!, מערכת וואלה
גבי קדוש ראש העיר אילת לשעבר ומתמודד על ראשות העיר/מערכת וואלה, אולפן וואלה!

השארת את אילת בשיא... מה מצבה של אילת היום?

"אילת הייתה ותמיד תישאר האהבה הגדולה שלי ושל כל מי שגר בה... אבל לצערי במקום שאילת תצעד שני עשורים קדימה, היא הלכה שני עשורים אחורה. אנחנו מתכוונים לנצח בבחירות ולהתחיל לתקן את כל מה שקילקלו באילת ב- 20 השנים האחרונות….

אילת האהובה שלנו נמצאת במשבר קשה. כלכלי, חברתי, רפואי, ותחבורתי. אני לא השארתי עיר במשבר. אני השארתי עיר פורחת, עיר פועלת, עיר יפה ובנויה, עם אטרקציות ומלונות. בקדנציה האחרונה שלי השקענו מאוד בתיירות. בנינו עשרת אלפים חדרי בתי מלון. פיתחנו עשרים ושמונה אלף מקומות תעסוקה. הרמנו את החינוך לגבהים חדשים בתוכניות שעד היום ממשיכות. השקענו בתחבורה ותכנון עירוני בכיכרות ודרכים חדשות.

אגב, את הכיכר הראשונה בישראל אני הקמתי, לאחר תהליך ארוך ומייגע מול משרד התחבורה. אילת הפכה לעיר הפיילוט של הכיכרות ומשם המשיכו לכל הארץ והצילו בכך חיים של מי יודע כמה אנשים. הגדלנו את העיר בתנופה של בנייה ויזמות בשכונת השחמון. אני חתום על כל תכניות השחמון, מהרובע הראשון עד האחרון. לצערי מאוחר יותר שיווקו והעבירו את המכרזים על הקרקעות שתכננתי למשקיעים חיצוניים בצורה פזיזה ושגויה, ולא נותרה פיסת קרקע לבני ולצעירי אילת.

הבחירות האלה הן הזדמנות שאסור לנו להחמיץ. די, שבענו מהבטחות, התושבים רוצים לחזור לראות תוצאות. הנבחרת שלנו חייבת להיות בהנהגה לפני שיהיה מאוחר מדי. ב- 31.10 יחד עם הנבחרת שגיבשנו נצליח לסובב את הגלגל ולהחזיר את אילת למסלול של צמיחה ופריחה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

באלו נושאים אתה מתכנן לעסוק בקדנציה הקרובה?

להמשך יש לי תוכניות גדולות- פיתוח הכלכלה המקומית ברמה שלא רק תחזיק את הצעירים שנשארו, אלא גם תחזיר את אלו שעזבו. נפתח את מקורות התעסוקה לחברות בינלאומיות, אילת יכולה להיות בדיוק כמו עמק הסיליקון של ישראל- יש לה את כל הפוטנציאל!

כל עוגן כלכלי נדרש ונקדיש לו את מלוא תשומת הלב. בהקצאות קרקע, בתכנון, באפשרויות והזדמנויות לתושבי המקום, אנחנו תמיד ניתן עדיפות לתושבי המקום. גם ביזמות וגם במכרזים' בני אילת במקום הראשון. ניתן לצעיר האילתי את כל האפשרויות לפרוץ קדימה בעיר שלו לאחר השירות הצבאי - בלימודים, בתעסוקה, בקריירה

אזור התעשייה הוא עבורי אחד האזורים החשובים והמשמעותיים בעיר - עשרות בעלי מלאכה, מפעלים ועסקים קטנים, בינוניים וגדולים, שמפרנסים מאות ואלפי אילתים... חייבים לפתח ולשדרג את האזור כולו, למשוך עוד עסקים ומפעלים לאילת, ולהבטיח תעסוקה ויציבות בעוד ענפים ומגוונים, שיוסיפו לתמהיל המיוחד של האזור.

מערכת הבריאות חייבת לעבור שיקום, אנחנו יודעים איך להביא לאילת את הרופאים המומחים שכל כך חסרים לנו... אם אילת תחזור לשיא שלה - מי לא ירצה לגור בה?

תיירות כמובן, אילת מתפרנסת מתיירות - אבל חייבים ללמוד איך לחיות עם התיירות ולהכין תוכנית כוללת ומקיפה לנושא! צריך לצאת לשיווק תיירות באילת בעולם, מיתוג העיר אילת בחזרה כאטרקציה תיירותית - נכין תכנית אב כוללת ומקיפה שתעשה סוף סוף סדר בדברים, ושתהיה אינטגרציה בין המלונות לעירייה ולממשלה.

וכמובן התחום הכי חשוב החינוך - אני הבאתי לאילת את מכללת לוינסקי והקמתי בעיר את אוניברסיטת בן גוריון, כדי שיהיה לצעירים אופק חינוכי ואת הכלים הטובים ביותר להצלחה, הבן שלי למד בעיר תואר ראשון ושני, וזה בדיוק מה שאני רוצה עבור כולם את האפשרות לרכוש כאן השכלה גבוהה, ולעבוד במקצוע שהם רוצים ואוהבים, שבו הם יכולים לגדול ולהתפתח.. נשקיע פיתוח אקדמיה ואפשרויות הלימודים בעיר.. ונתחיל כבר מבתי הספר היסודיים, בפיתוח ההייטק- גם כעוגן כלכלי וגם בהכשרות כוח האדם

הזירה המקומית עם גבי קדוש מועמד לראשות אילת. אולפן וואלה!, מערכת וואלה
הזירה המקומית עם גבי קדוש מועמד לראשות אילת/מערכת וואלה, אולפן וואלה!
בשיתוף אילת לפני הכל
  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully