וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע פתיחת השנה של הארגון החברתי 'שכולו טוב'

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 16:12

3000 אנשים עם מוגבלויות יחגגו את פתיחת השנה החדשה באירוע ענק בו יחולקו מלגות לימודים, ייבחרו מעסיקים מצטיינים המשלבים א.נשים עם מוגבלויות בארגונים השונים ויזכו בתעודות הצטיינות

אירוע פתיחת השנה של הארגון החברתי שכולו טוב. צילום: שכולו טוב, אתר רשמי
אירוע פתיחת השנה של הארגון החברתי שכולו טוב/אתר רשמי, צילום: שכולו טוב

באירוע הענק של קבוצת 'שכולו טוב', המכשירה אנשים עם מוגבלויות לשוק התעסוקה, יקבלו 150 משתתפים מלגות הכשרה ומלגות הצטיינות עבור התהליך השיקומי שעברו לצד תעודות הוקרה למעסיקים מצטיינים.

בשבוע הקרוב יתקיים האירוע הגדול ביותר המשלב אנשים עם מוגבלויות לצד המעסיקים הבכירים במשק ונציגי משרדי הממשלה. אירוע פתיחת השנה של קבוצת שכולו טוב, המכשירה ומשלבת אנשים בשוק התעסוקה, צפוי לכלול כ-3,000 אנשים עם מוגבלויות, פיזיות ונפשיות אשר עוברים את תהליך השיקום וההכשרה של הקבוצה.

במהלך האירוע תתקיים מסיבה והפנינג ענק להנאת המשתתפים ומשפחותיהם, הענקת תעודת הוקרה למעסיקים המשלבים אנשים עם מוגבלויות בעסקיהם, והענקת מלגות מיוחדות לכ-150 אנשים עם מוגבלויות אשר הצטיינו בהליך השיקומי. האירוע יהיה בסימן "זו השנה שלי" במטרה לשקף את ההצלחות קטנות וגדולות ולקבוע יעדים לשנה הבאה.

קבוצת שכולו טוב חוגגת כל שנה עם מקבלי השירות בקבוצה את השנה החדשה. השנה, נוכח הגדילה במענה של הקבוצה לאוכלוסיות נוספות ופתיחת יחידות נוספות לא.נשים עם חסמים תעסוקתיים יגיעו אלפי מקבלי שירות להפנינג ענק בו ישולב יריד הפנינג, מסיבה, ארוחת צהריים וטקס חלוקת המלגות.

עופר כהן, מנכ"ל קבוצת שכולו טוב: "אירוע ראש השנה הוא מסורת בקבוצת שכולו טוב בה אנחנו מתכנסים יחד, מקבלי שירות, צוות ושותפים לעשיה, מוקירים את מקבלי השירות המצטיינים ומחלקים מלגות הכשרה שנועדו לקדם את המסע האישי והמקצועי של כל אחד ואחת בדרך להשתלבות בשוק העבודה ובקהילה. קבוצת שכולו טוב תמשיך כמו בכל שנה לפתח ולהתפתח, לשפר את המענים הקיימים ולפתח מענים נוספים לאוכלוסיות מגוונות, במטרה לקדם השתלבות עצמאית בשוק העבודה ובקהילה, זה החזון שלשמו הוקמה הקבוצה, זה מה שעשינו, עושים ונמשיך לעשות ולקדם בכל הכוח. שהשנה הזו תהיה שנה מוצלחת, שוויונית ומכלילה יותר לכולנו"

  • עוד באותו נושא:
  • נפש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully