וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה ברוט יתמודד ברשימה עצמאית: לא ניתן לבת ים לחזור לאחור

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 12:09

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, השיק את קמפיין הבחירות שלו והבטיח: "אנחנו מתחייבים להמשיך ולעבוד קשה מאד עבורכם כדי לוודא שבת-ים תמשיך קדימה, ולעולם לא תחזור לאחור"

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, השיק את קמפיין הבחירות שלו בטרמינל לעיצוב בבת-ים. ברוט חשף את האותיות "מחר" שישמשו את רשימתו בבחירות הקרובות. ברוט יעמוד בראשות רשימה עצמאית אך זוכה לתמיכה של הליכוד, יש עתיד, ישראל ביתנו, ש"ס, כחול לבן ותקווה חדשה.

בכנס החגיגי נכחו מאות תושבי בת ים, צעירים וותיקים שהגיעו לתמוך בראש העיר, להביע את הערכתם על ההישגים הרבים בקדנציה האחרונה ועל הפעילות הענפה שבראשה עמדה המלחמה בשחיתות, חיסול הגירעון, מילוי מחדש של הקופה הציבורית וניהול מקצועי ושקוף.

את הערב הנחה תמיר ללזר, בן 31, על הרצף האוטיסטי שמתגורר בדיור מוגן בבת ים.

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט: "בחמש השנים האחרונות הצלחנו לחסל את הגירעון, לבטל את האיחוד עם יפו, להיאבק בשחיתות, למלא מחדש את הקופה וכך לבצע מהפכה בחינוך, בתרבות, בפארקים ובהמון תחומים נוספים. עשינו את זה בזכות הנבחרת המצוינת שהבאנו, ובעזרת עבודה מקצועית, שקיפות ונקיון כפיים. אנחנו מתחייבים להמשיך ולעבוד קשה מאד עבורכם כדי לוודא שבת-ים תמשיך קדימה, ולעולם לא תחזור לאחור".

צביקה ברוט ראש העיר בת ים משיק את קמפיין הבחירות. צילום: קמפיין ברוט, אתר רשמי
צביקה ברוט ראש העיר בת ים משיק את קמפיין הבחירות/אתר רשמי, צילום: קמפיין ברוט

עלו לנאום מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי יריב, יו"ר ועד שכונת פארק הים, סגן ניצב בדימוס יובל מלכא, תושבת העיר נטליה ברודסקי ציזיס ודמות מרכזית בעשיה הביטחונית בעיר בת-ים וחבר ותיק בהנהגת ועד ההורים העירוני, חנן פרץ. אחריהם עלה לשאת דברים ראש העיר, צביקה ברוט שסיכם את ההישגים בחינוך, בתרבות, בתשתיות, בביטחון ובתחבורה והציג את החזון שלו לקנדציה הקרובה.

מאות מתושבי בת ים בפתיחת קמפיים הבחירות של צביקה ברוט. צילום: קמפיין ברוט, אתר רשמי
מאות מתושבי בת ים בפתיחת קמפיים הבחירות של צביקה ברוט/אתר רשמי, צילום: קמפיין ברוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully