וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עתיד וכחול לבן בנס ציונה חוברים לראש העיר שמואל בוקסר

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 11:07

שמואל בוקסר, ראש העיר נס-ציונה והעומד בראש סיעת "טוב" התאחד עם העומדים בראש רשימת "יחד", בראשות משותפת של יהודה חיימוביץ וליאור אלימלך, ראשי מטות "יש עתיד" ו"כחול לבן" בנס ציונה. הרשימה המאוחדת תקרא "טוב יחד"

איחוד הכוחות שבין שמואל בוקסר, ראש עיריית נס ציונה לעומדים בראש הרשימה המשותפת "יחד", יהודה חיימוביץ וליאור אלימלך, מבוסס על השקפת עולם ליברלית, סובלנית שבה החלטות מתקבלות מתוך שותפות והסכמה רחבה.

ראש העיר נס ציונה שמואל בוקסר אמר לוואלה!: "אני מאמין בכוחה של האחדות. בייחוד בתקופה סוערת חברתית כמו זו שאנו חווים היום, בה השסעים מאיימים לקרוע את המרקם החברתי, אני רואה איך נס ציונה יכולה לזרוח כסמל לסובלנות, קבלה ואחדות. העיר שלנו והקהילה המיוחדת המרכיבה אותה, יכולות להוות עדות לכך, שעל אף הדעות השונות ועל אף ההבדלים, אנחנו יכולים להתאחד על בסיס הבנה וכבוד הדדיים והנכונות לאמץ את היופי שבמגוון.

ברוח זו, אני גאה להודיע על חיבור בין סיעת "טוב" לסיעות "יש עתיד" ו"כחול לבן" בנס ציונה.
איחוד כוחות זה מבוסס על הסכמות רחבות והשקפת עולם מגובשת, על איך צריכה להראות החברה בה אנו חיים, חברה ליברלית, פלורליסטית, סובלנית ומקבלת, המצמיחה דרך שבה החלטות מתקבלות מתוך שותפות והסכמה רחבה. קל לנצל את רגעי הכאב שבתקופה זו ולשים זרקור על המפריד והמפלג,אך יש לנו הזדמנות פז להוות דוגמה למשהו אחר, לעבודה משותפת, מתוך הסכמה רחבה ודאגה אמיתית לעיר, לחברה ולקהילה שכל כך חשובות לכולנו. דוגמה לאיך יחד, מקדמים את נס ציונה על בסיס אידיאלים של אחדות, חירות ושיתוף פעולה - דוגמה לעיר של תמיכה הדדית וסולידריות. עיר של כולם. ברצוני להודות לשותפי החדשים, יהודה חיימוביץ וליאור אלימלך, על האמון והרצון הטוב.

"היום אנו יוצאים יחד לדרך משותפת", בוקסר, חיימוביץ ואלימלך.. צילום: גלית קליין, אתר רשמי
"היום אנו יוצאים יחד לדרך משותפת", בוקסר, חיימוביץ ואלימלך./אתר רשמי, צילום: גלית קליין

יהודה חיימוביץ וליאור אלימלך: "במהלך החודשים האחרונים נרקם החיבור בין שנינו, כנציגי סיעות "כחול לבן" ו"יש עתיד" בעיר נס ציונה ויחד עם פעילי המטות בעיר, החלטנו להתאחד לריצה משותפת בבחירות הקרובות למועצה וזאת על מנת להוביל עשייה שדואגת לכלל תושבות ותושבי נס ציונה, יחד עם הרצון לוודא שהעיר נס ציונה תמשיך להיות עיר ליברלית, מתקדמת, ירוקה וסובלנית
בחנו את העשייה של ראש העיר, שמואל בוקסר והנציגים של סיעת טוב, סגנית ראש העיר, סמדר אהרוני, רמי סקליטר ומאיה פז בשנים האחרונות ומצאנו מכנה משותף.
החלטנו לפעול לחיבור משמעותי שייצג את כל גווניה של האוכלוסייה בעיר. חיבור שמעביר מסר של אחדות, של הקשבה, מסר של הסכמות רחבות גם מול אתגרים, מסר של פעילות משותפת. יחד, אנחנו מתכוונים להוביל את נס ציונה ולפעול תמיד מתוך הסכמה רחבה ודאגה אמיתית לעיר ולתושביה. אנו מחויבים לשמור על צביונה של נס ציונה כעיר ליברלית, מתקדמת, ירוקה וסובלנית, תוך שיתוף ושותפות עם הקהילה ולמענה. אנו מודים לראש העיר שמואל בוקסר על האמון ושיתוף הפעולה ובטוחים שיחד נביא הישגים רבים עבור נס ציונה"

  • עוד באותו נושא:
  • נס ציונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully