וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה ברביבאי תוקפת את הברית בין חולדאי לזמיר: "דיל אפל וחיבור מסריח"

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 17:13

הודעתם המשותפת של רון חולדאי ואסף זמיר על ריצה משותפת, העלתה שלב את מערכת הבחירות בתל אביב. ברביבאי טוענת על הסכם מלוכה בין השניים, אך לא הציגה ראיות לכך. ממטה הבחירות של חולדאי נמסר - "להד"ם"

אורנה ברביבאי במסיבת עיתונאים/וידיאו: גו לייב

הודעת הטויטר של אסף זמיר, היתה צפוייה, כבר לפני כשבועיים דיווחנו על התחממות במשא ומתן בין השניים לריצה משותפת, הפרטים נסגרו והיום היתה ההכרזה.

פרסום ההודעה, גרם למתמודדים האחרים, לרוץ אחרי החדשות ולא לקבוע סדר יום ציבורי משלהם. אורנה ברביבאי, מיהרה לכנס מסיבת עיתונאים שם תקפה את ההסכם בין חולדאי לזמיר -"החיבור המסריח הזה הוא הכי לא ליברלי, הכי לא דמוקרטי, סוג של הנשמה מלאכותית לאורך קדנציה שהוא הרבה מעבר לנדרש. אני חושבת שראוי היה לתושבי תל אביב להביא מנהיגות אחרת.

רוצה אדם להיות 30 שנה במקום להגיד שהוא לא יכול לקחת את הסיבוב הזה לבד וקורא לאסף זמיר שכבר לפני 5 שנים אמר שזה יותר מדי, הארכיון קיים ומספר את הסיפור, זמיר אמר שזה גורם לסיאוב, וכעת הם חוברים יחד בברית שאני לא יודעת מה פשרה ואני מציעה שהם יציגו את הדיל האפל הזה כי ראוי שהציבור יכיר אותו.

היה ציטוט שדיבר על הובלה דו-ראשית, אז תגידו: באיזה יום יחליט איזה ראש עיר על מה? ואם אתה רוצה להתמודד אסף ואני מכירה אותך גם מהסיבוב הקודם בכחול לבן, בוא תתמודד. תציג את עצמך כמועמד, והטוב או הטובה ביותר יובילו את העיר קדימה".

ממטה רון חולדאי נמסר על הטענות להסכם סודי בין השניים - "להד"ם"

אסף זמיר ורון חולדאי. טוויטר, צילום מסך, עיבוד תמונה
אסף זמיר ורון חולדאי/עיבוד תמונה, טוויטר, צילום מסך
אורנה ברביבאי  - "החיבור המסריח הזה למשהו שהוא הכי לא ליברלי". צילום: עוז שכטר, אתר רשמי
אורנה ברביבאי - "החיבור המסריח הזה למשהו שהוא הכי לא ליברלי"/אתר רשמי, צילום: עוז שכטר

מועמד נוסף, יובל צלנר, גם הגיב לברית בין חולדאי לזמיר - "רון חולדאי מיצה את עצמו וראוי היה שיפנה את הכיסא לטובת מי שמסוגל לעמוד באתגרים החדשים והעצומים של תל אביב. של כל תל אביב, גם דרום העיר זה תל אביב. אנחנו זוכרים את זה בתקופת שלטונו הגיע יוקר המחיה בעיר ת"א לשיא של כל הזמנים וזה לא שיא להתגאות בו".

ציפי ברנד, המתמודדת לראשות העיר ת"א-יפו: "את ראשות העיר הדמוקרטית בישראל לא כובשים בירושה או בהצנחה. שני אנשים שסיימו את הקריירה הפוליטית שלהם, איבדו את האמונה בכוחם להיבחר, מנסים להשליט עלינו שלטון מונרכי בקומבינה מסריחה. על ראשות העיר הדמוקרטית בישראל מתמודדים בבחירות - לא בירושות ולא בהצנחות. אני מובילה מרוץ עצמאי לראשות העיר ומוכיחה כבר עשור את המחויבות שלי לא.נשים, ולתלאביבים לפני הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully