וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב מתמיד: כל הפרטים על האירוע שישפיע על החיים של כולנו

בשיתוף מרכזים לצדק חברתי

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 16:24

כנס הצדק החברתי ייערך ב-10.9 בצוותא תל אביב ויכלול פאנלים, הרצאות והופעה של איה כורם. הפרטים המלאים בפנים

כנס הצדק החברתי 2022. יח"צ,
כמידי שנה, המרכזים לצדק חברתי מזמין אתכם ואתכן לקחת חלק בכנס השנתי/יח"צ

הבחירות המקומיות קרובות מתמיד, והשנה כנס הצדק החברתי 2023 יוקדש כולו לחשיבות והשפעת השלטון המקומי על חיי היומיום שלנו, התושבים והתושבות. השלטון המקומי הוא מוקד קריטי של קבלת החלטות והובלת מדיניות, ובאוקטובר הקרוב יש לנו הזדמנות להשפיע עליו ובגדול, וכך גם על עיצוב העתיד שלנו.

כמידי שנה, המרכזים לצדק חברתי מזמין אתכם ואתכן לקחת חלק בכנס השנתי של המרכזים לצדק חברתי, תנועת שטח הולכת וגדלה. משתתפי הכנס, שייערך השנה ב-10.9 החל מ-18:30 בצוותא תל אביב, ילמדו על הייחוד של המרחב המקומי וההזדמנויות שבו, על הקשר שלו למרחב הארצי ואיך ניתן להשפיע, במיוחד בתקופת הבחירות המקומיות.

כנס הצדק החברתי 2022. יח"צ,
בכנס יוענק אות הצדק החברתי ע"ש אילן גילאון לשנת 2023, אשר מוקיר את פועלם של יחידים או קבוצות לקידום צדק חברתי/יח"צ

בכנס יקחו חלק מנכ"לית משרד הרווחה והביטחון החברתי לשעבר סיגל מורן, מייסד הרשות לפיתוח כלכלי של המגזר הערבי אימן סייף, מנכ"ל משרד הפנים לשעבר ועמית בכיר במכון למחשבה ישראלית, מרדכי כהן, העיתונאית טל שניידר, הזמרת איה כורם ועוד, יחד עם פעילי ופעילות המרכזים לצדק חברתי. בנוסף,


בכנס יוענק אות הצדק החברתי ע"ש אילן גילאון לשנת 2023, אשר מוקיר את פועלם של יחידים או קבוצות לקידום צדק חברתי, שוויון ודמוקרטיה בישראל, ברוח ערכיו ועשייתו של אילן גילאון ז"ל.

בשנה שעברה, הוענק האות לארגון אמהות על המשמר שנאבקות למען מי שזקוקים להגנה מפני אלימות משטרתית, ודורשות צדק ושוויון לכולם.

כנס הצדק החברתי 2022. יח"צ,
כיום פועלים 9 מרכזים לצדק חברתי בערים שונות שמהווים בית לאלפי פעילים ופעילות/יח"צ

המרכזים לצדק חברתי היא תנועת שטח ארצית שמארגנת את הציבור הישראלי ע"י הקמת קהילות מקומיות של פעילים ופעילות. בכל עיר אנחנו מקיימים תכניות הכשרה שמכשירות את האזרחים והאזרחיות להובלת שינוי מדיניות, מציידים אותם ואותן בכלים, מחברים עם שותפים ושותפות, בונים ובונות יחד חזון משותף ומקימים קבוצות שפועלות למען הנושאים שחשובים לתושבים ולתושבות. ככה אנחנו בונים תנועה ארצית שמקדמת מדינה שאזרחיה גאים וגאות לחיות בה ושמתקיימת לאור ערכי השוויון, הדמוקרטיה, והצדק החברתי.

כיום פועלים 9 מרכזים לצדק חברתי בערים שונות שמהווים בית לאלפי פעילים ופעילות, כשבחודשים הקרובים צפויים לקום מרכזים נוספים. מעל 130,000 אזרחים ואזרחיות השתתפו ב-150 תכניות ההכשרה שלנו, במאות אירועים קהילתיים ובקמפיינים שהובלנו.
אנחנו משנים ומשנות.

לפרטים נוספים והרשמה לכנס לחצו כאן>>

לאתר העמותה>>

בשיתוף מרכזים לצדק חברתי
  • עוד באותו נושא:
  • איה כורם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully