וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאה למתמודדים בבחירות לרשויות המקומיות: "שכחתם במצע שלכם את האנשים עם המוגבלויות"

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 9:41

יהודה מרמורשטיין מנכ"ל עלה - הרשת הלאומית לטיפול בילדים ובמבוגרים מוגבליות בישראל שלח הבוקר מכתב פתוח למאות מתמודדים בבחירות לרשויות המקומיות וביקש מהם להכניס במצע שלהם טיפול הולם בכל נושא ההנגשה ושילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה

הרב יהודה מרמורשטיין מנכ"ל רשת עלה - הרשת הלאומית לטיפול בילדים ובמבוגרים עם מוגבלויות שלח הבוקר מכתב פתוח למאות מתמודדים לעיריות ולמועצות השונות בישראל בבחירות שיתקיימו בסוף אוקטובר הקרוב.

במכתבו אומר מרמורשטיין כי "בחודשים הקרובים תהיו עסוקים כולכם בקידום הקמפיין שלכם לקראת הבחירות לרשויות המקומיות. אני בטוח שכולכם מגיעים מתוך תחושת שליחות למקום בו אתם גרים, למשפחה, לחברים ולציבור כולו. יש בכם רצון עז לשנות ולתקן, להגדיל ולשפר. בתשתיות, בחינוך, בתרבות, בביטחון ובעוד שלל תחומים הנוגעים לכל אחד ואחת מאיתנו, אלא שלצערי, רבים מכם לא מעניקים מספיק תשומת לב במצע הבחירות לאוכלוסיית הילדים והאנשים עם המוגבלויות.

נכון, הם אולי לא כוח אלקטוראלי גדול במיוחד, אולי הם עצמם לא יצליחו להגיע לקלפי ולהצביע בשל המוגבלות שלהם, אבל האנשים האלו הם הכוח והאוויר שלכם ושל החברה שלכם, של הילדים שלכם, של חברה צודקת יותר ומכילה יותר"

הרב יהודה מרמורשטיין -  "שכחתם במצע שלכם את האנשים עם המוגבלויות". צילום: מאיר אלפסי, אתר רשמי
הרב יהודה מרמורשטיין - "שכחתם במצע שלכם את האנשים עם המוגבלויות"/אתר רשמי, צילום: מאיר אלפסי

מרמורשטיין מציין כי במשך 40 שנה הוא פועל למען אנשים וילדים עם מוגבלויות. "הקמתי וייסדתי את עמותת 'עלה' - הרשת הלאומית לילדים ואנשים עם מוגבלויות, ואני אומר לכם, ישנם לילות רבים שבהם לא ישנתי, אבל אחרי 40 שנה אני יכול לומר שקיבלתי מהאנשים האלו יותר מכל מה שנתתי. לראות חיוך של ילד לאחר שקיבל כיסא גלגלים מותאם זה ממלא את הנפש. לראות ילדה שמצליחה לשחק במתקנים מונגשים בפארק הסמוך לביתה זה נותן אוויר לנשימה. יש לכם את ההזדמנות לשנות ולתקן את החברה הישראלית"

לסיכום ממליץ מרמורשטיין כי המתמודדים יכניסו במצע שלהם פרק מיוחד להנגשה ולטיפול ושילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה "אנחנו מאוד קרובים לבחירות. אתם עורכים כעת את הליטושים האחרונים במצע הבחירות, בקמפיין המלווה ובשיחות שלכם עם התושבים. אנא, אל תשכחו את האוכלוסייה עם המוגבלויות. הכניסו למצע שלכם הנגשה, הכניסו למצע שלכם סיוע בהקמת פארקים מונגשים, חופי ים מונגשים, בתי כנסת מונגשים, תחנות אוטובוס מונגשות, שילוב תלמידים עם מוגבלויות בכיתות הלימוד הרגילות וכל דבר שיכול להוביל את האוכלוסייה הזו ללב הציבוריות בישראל. זה בידכם, אני מבטיח לכם שהציבור יעריך אתכם יותר וגם התחושה שלכם באשר לעשייה הציבורית תשתנה ותסב לכם נחת רב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully