וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני גנץ תומך בישראל זרי, חבר המועצה הגאה הראשון ברמת גן

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 13:33

מפלגת כחול לבן בראשות ח"כ בני גנץ הודיעה השבוע על תמיכה במשנה לראש העיר רמת גן, ישראל זרי, ובסיעת הצעירים אותה הוא מוביל ('רמת גני'), בבחירות למועצת העיר שיתקיימו בחודש אוקטובר הקרוב

בוחרים וואלה מקומי/מערכת וואלה!

ישראל זרי הינו חבר המועצה הצעיר ביותר ברמת גן, וכן חבר המועצה הגאה הראשון בעיר. סיעתו היוותה את הפתעת הבחירות במערכה הקודמת וגרפה אלפי קולות שהכניסו ייצוג צעיר למועצת העיר.

במהלך הקדנציה זרי היה אמון על תחומי הנוער, הקהילה הגאה והבורסה, במהלכה קידם הכרה ברישום זוגות להט"ב, הקמת שבטים וסניפים חדשים של תנועות נוער, הקמת מרכז גאה ותקן מקצועי לניהול המחלקה הגאה בעיר, הקמת מרכז נוער מוביל, סבסוד דמי החבר בתנועות הנוער ועוד.

ישראל זרי: "אני מודה לח"כ בני גנץ על האמון והתמיכה שנתן בי ובסיעה שאני מוביל בבחירות המקומיות. החיבור בין הצעירים לבין 'כחול לבן' הוא טבעי ומתבקש לאור המכנה האידיאולוגי הרחב שמשותף לנו, הן ברמה הארצית והן ברמה המקומית. שיתוף הפעולה בין הצדדים יוליך את רמת גן לעבר מיצובה כמגדלור של ליברליות, קבלה ושוויון לכל; בתקופה בה מפלגות ונבחרי ציבור קוראים לפילוג והסתה, יש צורך בקול של אחדות, הכלה והעצמת הדומה והמאחד בינינו. 'כחול לבן' נמצאת בחזית המובילה שמטרתה להצעיד את מדינת ישראל לעבר מימושה כמדינה יהודית ודמוקרטית, אשר משרתת את כלל תושביה ללא כל הבדל וסייג, וזו בדיוק הדרך לאורה הלכתי בעבודתי במועצה בשנים האחרונות. סיעת הצעירים בראשותי עשתה היסטוריה עבור רמת גן, וכעת ביחד עם 'כחול לבן' נמשיך את העבודה המהותית והחשובה שעשינו ונמשיך לעשות עבור כלל תושבי העיר".

בני גנץ עם ישראל זרי, חבר המועצה הצעיר והגאה ברמת גן. צילום: אלעד מלכה, אתר רשמי
בני גנץ עם ישראל זרי, חבר המועצה הצעיר והגאה ברמת גן/אתר רשמי, צילום: אלעד מלכה

יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ: "אי אפשר שלא להתרשם מהרוח הצעירה, חדוות העשייה והפעילות הענפה שהספיק לעשות לטובת רמת גן ותושביה. זרי, הוא דוגמא לשדרת ההנהגה הצעירה שמתפתחת בפוליטיקה המקומית, עשייתו בתחום החינוך הבלתי פורמלי ותרומתו למען הקהילה הגאה בעיר, כמו גם הנושאים האחרים שמעסיקים את זרי בשנים האחרונות הופכות אותו למועמד ראוי למועצת העיר רמת גן. אני שמח מאוד שאנשים כמו ישראל מצטרפים לנבחרת המוניציפאלית שלנו. רמת גנים, בעוד חודשיים אומרים 'כן' לישראל זרי ו'כן לרשימת "הצעירים". ישראל, אנחנו גאים בך".

  • עוד באותו נושא:
  • רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully