וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי משחית את פניה של תמר קדם סימן טוב משלטי הבחירות ?

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 12:34

בעיצומו של התהליך הבחירות ההולך ומתלהט במועצה האזורית אשכול. הקמפיין של תמר קדם סימן טוב, מועמדת לראשות המועצה, חווה מקרי אלימות והשחתה של שלטי בחירות

מי חושש מהתמודדות של תמר קדם סימן טוב במועצה האזורית אשכול, כבר תקופה ארוכה משחיתים את פניה בשלטי הבחירות. אלמונים פועלים בחסות החשיכה ומשחיתים באלימות שלטי בחירות.

האחראי על פריסת השלטים של תמר, מספר : "פשוט באים או חותכים עם סכין חיתוך או שוברים את המקלות ואתה רואה את כל המתמודדים ליד כולם שלמים ומסודרים ואף אחד לא נוגע בהם. מצד אחד, זה מאיים עליהם. מצד שני אתה רואה שאלה חוליגנים . זה קורה בכל מקום וזה עשרות שלטים, שאני גם משקם, גם מרים וגם מוריד כי זה לא יפה לראות את זה חתוך. אבל זאת שיטת עבודה ככה הם עובדים במועצה וככה הם עובדים בישובים שלהם. מפחידים אנשים, אנשים לא צריכים להרתע כי ככה תיראה המועצה שלנו. אם אנשים ימשיכו לפחד יהיה פה טרור וכולם יכנסו לחורים ויברחו".

מספרת תושבת אחד הקיבוצים - המעשים הללו נובעים מפחד. פחד משינוי, חשש לשקיפות ובעיקר חשש מהחזון של תמר למועצה מתחדשת. מה זה אומר שמישהו מרשה לעצמו לעשות את זה? מועמדים כתבו וניסחו בפומפוזיות אמנת בחירות, התחייבו לטוהר, יושרה ודרך ארץ - ובינתיים השלטים שלהם עומדים. ההשחתה המופקרת של דמותה של תמר אינה רק עלבון לקמפיין שלה; יש לו נימה מרושעת יותר. איזה מסר משדרת השחתה פומבית כזו של דמות אישה לבנות שלנו, לאחיות שלנו, לאמהות שלנו ולשאר מי שמתבונן? הוא מצביע על פחד שורשי או על התנגדות מאורגנת נגד רוחות השינוי שמייצגת תמר. השאלה היא - ממה הם מפחדים? החזון של תמר למועצה טובה יותר? המחויבות שלה לשקיפות? המסירות שלה לשינוי?

השחתת שלטי בחירות במועצה אזורית אשכול. באדיבות המצולמים
השחתת שלטי בחירות במועצה אזורית אשכול/באדיבות המצולמים

מתמר קדם סימן טוב נמסר בתגובה: "לא ניתן מקום לאלימות והפחדה במערכת הבחירות הזו. זה לא מרפה את ידינו, להיפך, רק מבהיר כמה אנחנו צריכים לשנות את המנהיגות - אמשיך לפעול שקולם של תושבי אשכול ישמע. אני שמחה שיש לאנשים סוף סוף בחירה, עובדי מועצה ותושבים ראוי שתשמעו את כל המועמדים, תגיעו לחוגי בית בלי חשש, קחו חלק בפרוייקטים שכבר עכשיו קורים - כדי שתהיו שלמים עם הבחירה שלכם. אני ומי שאיתי נמשיך בעשייה ואתם מוזמנים להצטרף - יחד ניצור עתיד משותף באשכול."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully