וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים מסינג, ראש העיר יבנה לשעבר תומך בראש העיר רועי גבאי

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 20:43

רועי גבאי, ראש עיריית יבנה וחיים מסינג, מ"מ ראש העיר לשעבר ומי שהתמודד מולו בבחירות האחרונות לראשות העירייה, הודיעו היום (ג') כי יחברו יחד בבחירות הקרובות

"אנו נרגשים לצאת לדרך משותפת", אמרו גבאי ומסינג. הדבר מקבל ביטוי רשמי היום לאחר שמסינג הצהיר ביום ראשון האחרון במועצת העיר כי יתמוך ברשימת יבנה במרכז בראשות רועי גבאי.

רועי גבאי ראש עיריית יבנה אמר: "מאז 2018 אני אומר ופועל רק לשם דבר אחד - יחד. יחד לעשות מה שנכון לטובת יבנה ותושביה. אנחנו נרגשים היום לצאת לדרך משותפת- ביחד. ההצטרפות של חיים היא צעד חשוב לנבחרת שתוביל את יבנה בשנים הקרובות ואני מאוד שמח על הצטרפותו. בחרנו לשים את הפוליטיקה בצד ואת יבנה במרכז! בימים לא פשוטים של פלגנות ארצית אנו מוכיחים הלכה למעשה את דרך השותפות. הממלכתיות, הניסיון וההתמקדות בטובת העיר הובילה אותנו לחבור ולהמשיך קדימה את העשייה ביחד. בהמשך כמובן אציג את הנבחרת הכי טובה ליבנה".

חיים מסינג, מ"מ ראש העיר לשעבר: "היום אנחנו עושים צעד משמעותי לטובת יבנה ותושביה. לקראת הבחירות הקרבות יש בפניי שתי אפשרויות, לעשות לביתי ולהמשיך להצליח או לתת מהידע והניסיון שלי לטובת העיר ותושביה. רועי הוכיח כי ניהול העיר נמצא בידיים טובות ובשנה האחרונה השיג הישגים והצלחות רבות. נראה לי טבעי שאהיה לצד רועי ואתרום לניהול העיר בשנים הקרובות. אני מעריך את רועי על החיבור והרצון לשים את טובת יבנה לנגד עניו. עכשיו נפעל למשימה של הצעדת יבנה לתקופה חדשה ושגשוג".

חיים מסינג תומך בראש העיר יבנה רועי גבאי. צילום: טנא תקשורת, אתר רשמי
חיים מסינג תומך בראש העיר יבנה רועי גבאי/אתר רשמי, צילום: טנא תקשורת
  • עוד באותו נושא:
  • יבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully