וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עתיד ומרצ מתאחדות לריצה משותפת בבחירות בגבעתים

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 12:40

הסיעות יש עתיד ומרצ בגבעתיים מתאחדות וירוצו ברשימה משותפת שתיקרא, יש עתיד מרצ - גבעתיים דמוקרטית. "אנחנו מחויבים לשמור על גבעתיים ליברלית, חופשית, דמוקרטית וציונית. שתעמוד בפרץ גלי החקיקה הקיצוניים של ממשלת נתניהו השישית"

בוחרים וואלה מקומי/מערכת וואלה!

בגבעתיים משלבים כוחות לקראת מערכת הבחירות - מסיעת יש עתיד - מרצ נמסר: "מול המציאות הזו היה לנו ברור שרק אם נאחד את כל הכוחות הליברליים בגבעתיים יחד, נוכל להבטיח שחיי תושבות ותושבי גבעתיים לא ישתנו. אנחנו מחויבים לשמור על גבעתיים ליברלית, חופשית, דמוקרטית וציונית. עיר שתגן על אורח החיים של תושביה ועל ציביונה ותעמוד בפרץ גלי החקיקה הקיצוניים של ממשלת נתניהו השישית.

בחרנו להתאחד לרשימה אחת למועצת העיר, רשימה גדולה ומשמעותית שתוכל לשמור על גבעתיים כפי שהיא: רשימת יש עתיד-מרצ-גבעתיים דמוקרטית. את הרשימה יוביל אלעד עוז רוזגוביץ, יו"ר סיעת יש עתיד בגבעתיים והיא תורכב מחברי וחברות מועצת העיר של סיעת מרצ גבעתיים ונציגי ונציגות יש עתיד בגבעתיים.

הרשימה תורכב בשוויון מגדרי ותייצג גם את המשפחות המיוחדות של גבעתיים. אנחנו קוראים לקולות הליברלים הנוספים בגבעתיים להצטרף אלינו ולהיות יחד כוח ליברלי חזק שישמור על גבעתיים דמוקרטית".

חברי סיעת יש עתיד- מרצ בגבעתיים. באדיבות המצולמים
חברי סיעת יש עתיד- מרצ בגבעתיים/באדיבות המצולמים

אלעד עוז רוזגוביץ יו"ר רשימת יש עתיד מרצ גבעתיים דמוקרטית: "אני נרגש מהחיבור החשוב הזה ומודה להנהלת מפלגת יש עתיד ולחברי למטה יש עתיד בגבעתיים על התמיכה והדחיפה לחיבור הזה. ריצה נפרדת היתה מבטיחה לכל אחת מהרשימות להמשיך לכהן במועצת העיר - אבל ריצה משותפת היא מכפיל כוח חשוב ודרמטי במיוחד בימים האלו, כאשר "אחרי החגים" תקודם חקיקה נוראה שתשפיע רבות על השלטון המקומי ועשויה לשנות גם את החיים שלנו כאן בגבעתיים. כשזה יגיע - אנחנו נהיה שם כחומה בצורה ביחד, בכוח גדול ומשמעותי שיש לו גם אמירה ציבורית חשובה - אנחנו כאן ביחד כדי להילחם מתוך הנהלת העיר גבעתיים כנגד מה שעוד צפוי לנו בקרוב מאוד, לצד אתגרים רבים שתושבי גבעתיים כבר היום מתמודדים איתם במגוון תחומים".

ויו וולפסון יו"ר סיעת מרצ: בתקופה קשה זו, בה כוחות רעים מאיימים על הדמוקרטיה שלנו, אני שמחה על ההחלטה של חברי במרצ לשלב ידיים עם יש עתיד ולהקים כוח משמעותי שיוכל להגן על אופיה החופשי ועל ערכיה הליברליים של עירנו. אנחנו מושיטים ידיים לכל תושבי העיר שרוצים להיות שותפים להקמת כוח פוליטי גדול שיהיה לחומה בצורה נגד כל ניסיון לפגוע באורח חיינו. גבעתיים ניצבת בפני אתגרים רבים, בכל תחומי החיים, צמיחה גדולה באוכלוסיה, ציפוף העיר והצורך לשמור על איכות החיים של תושביה. אני יודעת שהכח שאנו מקימים ידע לתת מענה ערכי וראוי לכל אלה.

  • עוד באותו נושא:
  • גבעתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully