וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איפה רמי" מדוע החרים ראש העיר פתח תקווה את הטקס עם ראש הממשלה?

עודכן לאחרונה: 18.8.2023 / 13:10

בצל האירוע ההיסטורי של פתיחת הקו האדום של הרכבת הקלה, נרשם סימן שאלה מאוד גדול, מדוע החרים איש הליכוד רמי גרינברג ראש העיר פתח תקווה, את הטקס בנוכחות ראש הממשלה. מטעמו של גרינברג נמסר - "לראש העיר נקבעו התחייבויות אחרות"

כדי לא להגיע לטקס שמתקיים פעם בחמישים שנה שאתה ראש העיר המארח, צריך סיבה טובה מאוד. אז לצד ההתרגשות של פתיחת הרכבת הקלה ולצלילי הזמבורות של המפגינים. כל הפוליטקאים התלחששו מדוע החרים רמי גרינברג את הטקס עם ראש הממשלה?

כזכור, מאחורי הקלעים התנהלו קרבות בין שני ראשי הליכוד משני צידי הרכבת הקלה, פתח תקווה ובת ים, היכן יתקיים טקס החניכה. שלושה חודשים לפני הבחירות המקומיות, אירוע בסדר גדול כזה עם צמרת המדינה וכלי תקשורת רבים, אין פולטיקאי ואפילו זוטר שיפספס את זה.

מסתבר כי לנסיעה הראשונה המצומצמת עם ראש הממשלה ומספר שרים, הוזמן רק צביקה ברוט, ראש העיר בת ים ויושב ראש הוועדה המונצפאלית של הליכוד ולא אף ראש עיר אחר. כמה דקות לפני תחילת הטקס, סימס רמי גרינברג לשרת התחבורה, כי משיקולי לו"ז הוא לא יוכל להגיע.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה, שרת התחבורה מירי רגב , שר התשתיות כץ, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' משיקים את הרכבת הקלה, 17 באוגוסט 2023. ראובן קסטרו
ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה, שרת התחבורה מירי רגב , שר התשתיות כץ, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' משיקים את הרכבת הקלה, 17 באוגוסט 2023/ראובן קסטרו

לצד המאבקים הפוליטים בין ראשי הערים, העלו מספר גורמים סברה כי בשל החקירה הפלילית המתנהלת נגד רמי גרינברג במשטרה, לא רצו אותו בקרבת ראש הממשלה, גורמים אחרים טענו כי לא הגיע לטקס כי רצה להתקרב לאנשי המחאה ולא להזדהות יתר על המידה עם ראש הממשלה.

אז לצד רון חולדאי, שהכריז כי הוא מחרים את הטקס, רמי גרינברג עשה זאת הלכה למעשה.
שרת התחבורה מירי רגב אף ציינה זאת בנאומה: "התקשרתי באופן אישי והזמנתי את ראשי הרשויות, חברי רמי (ראש עיריית פתח תקווה) הודיע שלא יוכל להגיע - אבל אחד לא הגיע בגלל פוליטיקה קטנה"

מעיריית פתח תקווה נמסר על העדרות ראש העיר: עיריית פתח תקווה שמחה מאד על פתיחת הרכבת הקלה ומברכת על כך . יחד עם זאת, רק אתמול הוחלט על מועד הטקס לפתיחת הרכבת הקלה ולראש העיר כבר נקבעו התחייבויות אחרות. ראש העיר רמי גרינברג ביקר ברכבת הקלה מספר פעמים, קיים במקום ישיבות מקצועיות וסייר לאורך התוואי מספר פעמים, לרבות סיור מקצועי עם שרת התחבורה מירי רגב שהתקיים לפני מספר חודשים וטקס קביעת מזוזה שהתקיים לפני מספר שבועות יחד עם מנכ"ל נת"ע, מנכ"ל תבל ובעלי תפקידים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully