וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה מרגשת לוותיקי נס ציונה: שכונת נחמיה בדרך להתחדשות עירונית

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 16:29

הוועדה המחוזית מרכז החליטה להפקיד תוכנית להתחדשות עירונית בנס ציונה, התוכנית הינה על שטח כולל של כ-33 דונם, והיא ממוקמת באזור ותיק בצפון מזרח נס ציונה, בשכונת נווה הדר, במתחם שבין רחוב רחבעם זאבי ממזרח ורחוב הבנים ממערב

השכונה בחדשה של נס ציונה. הדמייה - מנספלד קהת אדרכלים, אתר רשמי
השכונה בחדשה של נס ציונה/אתר רשמי, הדמייה - מנספלד קהת אדרכלים

אושרה תוכנית להתחדשות עירונית בשכונת נחמיה הוותיקה בנס ציונה, בנוסף ליחידות הדיור, התוכנית מציעה כ-1,500 מ"ר עבור שטחי מסחר, כ-1.8 דונם עבור שטחי ציבור, וכ-1.5 דונם שטחים פתוחים שיכללו גם מבני ציבור. התוכנית סמוכה לבית הספר היסודי לב המושבה, לפארק גן רווה ולשטחים ציבוריים נוספים ממזרח, אשר ישמשו את האוכלוסייה המיועדת להתגורר בשטחה.

שמואל בוקסר, ראש העיר נס ציונה: "אחרי כל כך הרבה שנים, סוף סוף הופקדה תכנית ההתחדשות העירונית בשכונת נחמיה. זו לא תכנית ההתחדשות הראשונה שאני מפקיד, אבל עבורי זאת התקדמות משמחת במיוחד. בנחמיה גרים ותיקי העיר שמחכים כבר עשרות שנים לשיפור בתנאי המחייה הירודים. במתחם, שהחל כמעברת אוהלים ולאחר מכן הפך לשכונת מעבר, ישנן דירות ישנות ומתפוררות של 40 מ"ר, ללא מעליות וללא חדרים מוגנים.

לפני חמש שנים, כשביקרתי את התושבים שגרים ב-29 הבניינים הישנים הללו, הבטחתי להציב את המתחם בראש סדר העדיפויות. הבטחתי וקיימתי! השבוע התקדמנו צעד ענק קדימה, והפקדנו את תכניות ההתחדשות בוועדה המחוזית. אם לא יקרה משהו חריג, כבר בשנה הבאה נוכל להוציא היתרי בניה".

שמואל בוקסר, ראש העיר נס ציונה. באדיבות המצולמים, עיבוד תמונה
שמואל בוקסר, ראש העיר נס ציונה/עיבוד תמונה, באדיבות המצולמים
התחדשות עירונית בנס ציונה, לפני ואחרי. הדמייה - מנספלד קהת אדרכלים, אתר רשמי
התחדשות עירונית בנס ציונה, לפני ואחרי/אתר רשמי, הדמייה - מנספלד קהת אדרכלים

יו''ר הוועדה המחוזית מרכז, עו''ד מיכה גדרון: "מדובר בתוכנית התחדשות עירונית מובילה בנס ציונה, אשר תשפר מהותית את איכות חיי התושבים במבנים הקיימים, ותהווה תרומה גדולה לחידוש פני העיר".

התוכנית הוגשה על ידי הוועדה מקומית נס ציונה והרשות להתחדשות עירונית, ותוכננה על ידי משרד אדרכלים מנספלד קהת בע''מ.

  • עוד באותו נושא:
  • נס ציונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully