וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהיקף של עשרות מיליוני ש"ח: החברה למתנ"סים תשדרג את מערכי החדשנות הדיגיטלית במאות מרכזים קהילתיים

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 12:23

חברת אלעד מערכות תוכנה זכתה במכרז לפיתוח חדשנות טכנולגיית למרכזיים הקהילתיים. טל בסכס, מנכ"ל החברה למתנ"סים: "החזון שלנו הוא להביא את מהפכת החדשנות לכל תחום החינוך הלא-פורמלי בישראל, ולהיות בית לפיתוח מיזמי סטארט-אפ חברתיים"

הושלם השלב הראשון בפרויקט טרנספורמציה דיגיטלית ענק להחלפת מערכת המחשוב במאות המרכזים הקהילתיים של החברה למתנ"סים. הפרויקט צפוי לשפר את השירות למיליוני האזרחים המשתתפים בתוכניות הלאומיות של החברה, בפעילויות העשרה, חינוך וקידום מקצועי, חוגים, אירועי תרבות ופנאי מגוונים ועוד.

מדובר בפרויקט ענק אותו מובילה החברה למתנ"סים יחד עם השר חיים ביטון, השר במשרד החינוך הממונה על החברה למתנ"סים, והוא חלק מתהליך טרנספורמציה דיגיטלית רחב אותו מוביל המנכ"ל טל בסכס מאז כניסתו לתפקיד אשר יסייע במימוש האסטרטגיה הדיגיטלית בארגון.

במסגרת הפרויקט תפותח מערכת ייעודית, אשר תיכנס לשימוש כבר בשנה הבאה, ותשולב במאות מרכזים קהילתיים. יש לציין כי בפיתוח המערכת נלקחו בחשבון צרכים ייחודיים של אוכלוסיות ומגזרים שונים, כגון החברה החרדית והחברה הערבית.

השר חיים ביטון: "מברך על המהלך החשוב ושמח שאנו יוצאים לדרך, למען שירות טוב ויעיל עבור כל אזרחי המדינה. טכנולוגיה וחדשנות הם עניין הכרחי לכל אוכלוסייה ולכל מגזר, ועצם התאמת המערכת החדשה לצרכים של אוכלוסיות מגוונות, מהווה בשורה משמעותית. אני שמח לראות את המחויבות של החברה למתנ"סים והמנכ"ל העומד בראשה לעשייה למען אזרחי ישראל, ובטוח שהיכולות המתקדמות שהמערכת תעניק, ישפרו באופן ניכר את תהליכי העבודה".

טל בסכס, מנכ"ל החברה למתנ"סים: "אנחנו הולכים לעשות מהפך מהגדולים שנראו בעולמות תשתיות המידע במגזר הציבורי, להביא את החברה למתנ"סים לחזית החדשנות הטכנולוגית ולשפר לאין שיעור את השירות לתושבים. החזון שלנו הוא להביא את מהפכת החדשנות לכל תחום החינוך הלא-פורמלי בישראל, להעצים את השירות לאזרח, ולהיות בית לפיתוח מיזמי סטארט-אפ חברתיים. הכלים הטכנולוגיים הייחודיים שניישם במערכת ישמשו כל רשות מקומית, כל משרד ממשלתי וכל פעילות חברתית. אני מברך את חברת אלעד מערכות תוכנה שזכתה במכרז לאחר שהתמודדה אל מול חברות מהגדולות במשק, לאחר שעמדה בכל הפרמטרים שנקבעו, והציגה לכל אורך הדרך את מומחיותה, ניסיונה ומקצועיותה".

מנכ"ל החברה למתנ"סים: טל בסכס. ראובן קסטרו
מנכ"ל החברה למתנ"סים: טל בסכס/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully