וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרב מיכאלי בכנס מפלגת העבודה: "ממשלת ישראל גזרה מלחמה גם על הרשויות המקומיות"

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 18:55

מפלגת העבודה קיימה את כנס הבחירות הראשון לקראת הבחירות המקומיות. יו"ר העבודה, מרב מיכאלי: "מדינת ישראל נמצאת במצב חירום, ממשלת ההפיכה המשטרית, לא רק גזרה מלחמה על הדמוקרטיה, הביטחון והכלכלה שלנו, אלא גם על הרשויות המקומיות"

מפלגת העבודה מציגה את הנבחרת לקראת הבחירות המקומיות. צילום: אלי דסה, אתר רשמי
מפלגת העבודה מציגה את הנבחרת לקראת הבחירות המקומיות/אתר רשמי, צילום: אלי דסה

היום (שלישי) ערכה מפלגת העבודה כנס היערכות לקראת הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו בחודש אוקטובר הקרוב. בכנס נכחו חברות הכנסת של המפלגה, ראשי ערים בולטים, רן קוניק מגבעתיים, ישראל גל מקריית אונו ורפי סער מכפר סבא, לצד המתמודדים לחברות במועצות.

הכנס, בהובלת ניר רוזן מנכ"ל המפלגה, עסקו בהיערכות לבחירות במגוון היבטים משפטיים וכלכליים וכן חתמו על מסמך עקרונות היסוד והערכים של מפלגת והעבודה ומגילת העצמאות. אליהם מחויבות ומחויבים כלל נציגות ונציגי המפלגה ברשויות המקומיות.

ראשי הערים של מפלגת העבודה נפרדים מסימון אלפסי ראש עיריית יקנעם. צילום:  אלי דסה, אתר רשמי
ראשי הערים של מפלגת העבודה נפרדים מסימון אלפסי ראש עיריית יקנעם/אתר רשמי, צילום: אלי דסה

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי: "מדינת ישראל נמצאת במצב חירום, ממשלת ההפיכה המשטרית, לא רק גזרה מלחמה על הדמוקרטיה שלנו, על הביטחון שלנו, על הכלכלה שלנו, אלא גם על הרשויות המקומיות. הממשלה מנהלת מערכה אדירה כדי להשתלט גם על הרשויות המקומיות כדי להפוך אותן לזרוע ביצוע שלה על מנת לקדם את ההפיכה המשטרית. אסור לנו לאפשר לזה לקרות.
מפלגת העבודה עושה מאמצים רבים לרוץ כמה שיותר מאוחדים. אנחנו משתפות ומשתפים פעולה עם מפלגות ליברליות, עם תנועות המחאה, עם מנהיגות מקומית פלורליסטית. במערכה הזו, על הגוש הליברלי לקדם את הרשימות שלו, את המועמדים והמועמדות שלו, את הערכים שלו ולא לשתף פעולה עם אף רשימה קיצונית וכהניסטית - פתק לרשימות מפלגת העבודה זה 100% פתק נגד הגזענים והלאומניים"

ח"כ נעמה לזימי: בתור מי שצמחה בשלטון המקומי, אני כל כך מאמינה בחיבור הלוקלי לארצי, שהוא לא רק פוליטי, הוא גם אידאולוגי וערכי. היום, עם ההפיכה המשטרית, אנחנו רואים את זה עוד יותר - בהקשר של חינוך פלורליסטי, הדרת נשים מהמרחב הציבורי, ביטחון אישי והשקעה בשירותי הרשות בכל תחום בחיינו. דווקא בעת הזאת, חיזוק והצלחתו של שלטון מקומי פלורליסטי, חברתי, ששואף לחיים משותפים, צדק ושוויון - הוא הצלחת כולנו.

יו"ר סיעת העבודה, ח"כ אפרת רייטן: "הבחירות המוניציפליות הן רגע קריטי עבור המאבק שאנחנו מנהלים מזה 8 חודשים נגד הממשלה ההרסנית הזו. זה אחד מרגעי השיא במאבקנו הערכי.
הרשויות המקומיות הן המוקד למאבק לחינוך ציבורי איכותי, לצמצום פערים, לתחבורה ציבורית נוחה, להגברת הביטחון האישי, לשוויון בין נשים לגברים, לטיוב השירותים לאזרחים וותיקים, לטיפול במשבר הדיור ושיפור איכות החיים של התושבים. להיות מנהיגים בשלטון המקומי בעידן של ממשלה כזאת אינו מובן מאליו, אך זהו רגע חשוב מאי פעם. ייצוג הקול הליברלי בעירכם, בעידן של ממשלה גזענית, מושחתת וחשוכה, הוא מרשים וחשוב, ואני סומכת עליכם שתצליחו לעשות זאת. לכו בדרככם, לפי צו מצפונכם. אנחנו, חברי הכנסת, כתובת עבורכם בכל דבר שתצטרכו. "

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully