וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה חדש בהרצליה: מהפגנות נגד המהפכה המשפטית לבחירות המקומיות

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 13:10

חברת מועצת העיר הרצליה דנה אורן-ינאי תעמוד בראש רשימת המחאה - חוזה חדש הרצליה

"חוזה חדש הרצליה" מאחדת את מובילות ומובילי המחאה בעיר על זרמיה השונים, והיא אחת מעשרות רשימות "חוזה חדש" שהקים מטה המחאה הארצי ברחבי המדינה. "הרשימה היא הדרך שתאפשר לנו, פעילים ופעילות בתחומי החינוך, הקהילה, נשים, תרבות, שכונות ועוד, לקחת את ארגז הכלים האנושי והמקצועי שלנו ולייצג במועצת העיר אתכן.ם, המחנה הליברלי", אמרה אורן-ינאי.

המחאה נגד הרפורמה המשפטית פעילה מזה 32 שבועות. חברת המועצה אורן-ינאי הקימה את מטה המאבק הדמוקרטי הרצליה עם פעילות ופעילות מרחבי העיר עוד כשההפגנות היו רק בערים הגדולות. למרות שרבים טענו, כי חשוב שהמפגינים יגיעו רק לקפלן, חברת המועצה הגיעה מתוך תפיסה שיש לייצר מוקדים קרובים לקהילה. כאלו שיאפשרו להפגין למי שלא יכול להגיע להפגנה המרכזית. הרצליה הפכה להיות המוקד הראשון מחוץ לערים המרכזיות שהוביל הפגנות מוצ"ש, ואליו הגיעו מפגינים מרחבי איזור השרון. כיום נחשבת הרצליה למוקד משמעותי מאוד ברשימת ההפגנות.

אורן-ינאי אמרה כי "לפני כשבעה חודשים הציבור הליברלי והדמוקרטי בהרצליה התעורר. מאז כולנו פועלים ולא נחים לרגע למען ישראל יהודית ודמוקרטית. ועכשיו אנו מתאחדות.ים לרשימה משותפת למועצה העיר - ממחאה להשפעה!

דנה אורן-ינאי - מהפגנות המחאה לבחירות המקומיות. צילום: דרור סיתהכל, אתר רשמי
דנה אורן-ינאי - מהפגנות המחאה לבחירות המקומיות/אתר רשמי, צילום: דרור סיתהכל

"הרשימה תכונן חוזה חדש בין התושבים לשלטון המקומי, כי הבנו שאנחנו יכולים לסמוך רק על עצמנו, ולא על אף אחד אחר שיישמור עלינו. אנחנו הא.נשים להם חיכינו. אנחנו אלו שנשמור, שמועצת העיר תהיה ליברלית ולא תהיה שבויה בידי הקיצונים. שתיוצגו עם 100% מחויבות מוכחות ומתמשכת רק לכן.ם, הציבור הליברלי. ללא מחויבות למפלגות ארציות, ללא מחויבות לשליטים - מחויבות רק לחברותינו ולחברינו לקהילה".

בחמש השנים האחרונות שימשה אורן-ינאי חברת מועצת העיר בהתנדבות, במקביל לעבודתה כמנכ"לית מחוז תל-אביב בלשכת עורכי-הדין- גורם מרכזי במאבק נגד ההפיכה השיפוטית. תפקידה בלשכה היה לצידו של יו"ר המחוז, עמית בכר, שמאז נבחר ליו"ר הלשכה הארצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully