וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא סרטון תעמולה: ועדת הבחירות דחתה עתירה של אורנה ברביבאי נגד רון חולדאי

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 12:55

לקראת השקת קו הרכבת הקלה, פירסמה עיריית תל אביב יפו סרטון הסברה לתושבים, ב'יש עתיד' טענו כי מדובר בתעמולה אסורה ופנו לוועדת הבחירות. השופטת אגמון - גונן: "מוטב היה לעתירה זו שלא היתה מוגשת"

רון חלדאי ואורנה ברביבאי - הבחירות בתל אביב יפו. צילום: גיא יחיאלי ואלעד גוטמן, אתר רשמי
רון חלדאי ואורנה ברביבאי - הבחירות בתל אביב יפו/אתר רשמי, צילום: גיא יחיאלי ואלעד גוטמן

יש עתיד דרשה להוריד את סרטון הרכבת בתל אביב - ועדת הבחירות דחתה על הסף. לקראת פתיחת קו הרכבת הקלה, פרסמה עיריית תל אביב יפו סדרת סרטונים עם מידע על הקו החדש, מיקומי התחנות ומסלולי קווי האופניים אליהם. פתיחת הקו אמורה להיות בימים הקרובים באירוע בנוכחות ראש הממשלה בטקס מרשים באחת הערים, פתח תקווה או בת ים. כנראה אילוצי הבחירות המקומיות הכתיבו את מיקום הטקס אצל ראשי ערים המזוהים עם הליכוד.

בתוך כך, הגישה מפלגת יש עתיד, עתירה דחופה לוועדת הבחירות לפסול את שידור הסרטון בטענה כי מדובר בתעמולה אסורה. מתוך העתירה - "הסרטון נחזה להיות, כאמור, סרטון מטעם עיריית תל אביב יפו אולם הצפייה בו מגלה כי מדובר דה פקטו בתשדיר תעמולה, שביקש לעטות על עצמו גלימה ענינית של תשדיר עירוני. ... כאשר צוללים אל תוכן הסרטון מתגלה הרקע להכנתו ותכלית שידורו. מסתבר כי עיריית תל אביב יפו החליטה להשקיע כספי ציבור בתשדיר שירות המבקש "לרכוב" על השקת הרכבת הקלה על-מנת להאדיר פעולות שונות שעשתה עיריית תל-אביב במשך שנים.

מיכל אגמון גונן - יו"ר ועדת הבחירות האזורית תל אביב - אני סבורה כי מוטב היה לעתירה זו שלא היתה מוגשת. בתשדיר אין כל תעמולת בחירות, מדובר בעדכון והודעה על אירוע ייחודי בעל ערך חדשותי, ניתן לומר היסטורי, של פתיחת קו הרכבת הקלה בגוש דן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully