וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך נראה מוזיאון רמלה המחודש

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 11:11

החברה הממשלתית לתיירות בשיתוף עיריית רמלה, משרד המורשת ורשות העתיקות, חידשו ושיקמו את המתחם הישן של מוזיאון רמלה למוזיאון טכנולוגי וחדשני לרווחת הציבור

ממשיכים את תנופת תיירות הפנים במרכז הארץ: החברה הממשלתית לתיירות האמונה על יישום מדיניות פיתוח תשתיות התיירות בישראל משיקה בימים אלו את מוזיאון רמלה המחודש. מדובר בפרויקט בהשקעה של כחמישה מיליון ₪ ובשיתוף פעולה עם עיריית רמלה, משרד המורשת ורשות העתיקות. המוזיאון עתיד להיפתח ולהיחנך בקרוב ולקראת חודש ספטמבר.

המוזיאון אשר ממוקם במרכז רמלה, בסמוך לשוק, קריית הממשלה ותחנת המטרו שעתידה להיבנות בקרוב, עבר שדרוג ושיקום משמעותי: נבנה אולם רב תכליתי, שודרגו מערכות בניה עבור מיצג של העיר במהלך התקופות השונות והמתחם כולו יכלול טכנולוגיה מתקדמת של מיצג הולוגרמה שכמותו לא נראה.

מוזיאון רמלה המחודש מתאר את היסטורית רבת השנים של העיר ונותן ביטוי להווה ולעתידה. המוזיאון ממפה את רמלה כעיר ייחודית ומרשימה עבור תיירים בארץ ובעולם, עיר שהייתה לאורך ההיסטוריה מרכזית וחשובה מאוד.

מוזיאון רמלה המחודש. צילום: אבי הריש, אתר רשמי
מוזיאון רמלה המחודש/אתר רשמי, צילום: אבי הריש

המוזיאון מיטיב להציג את שלושת הדתות, יהודים, נוצרים ומוסלמים החיים זה לצד זה בעיר ע"י תצוגת מטבעות כדים וחרסים מתקופות שונות לאורך ההיסטוריה וקושרים את ההיסטוריה של העיר להווה ואף לעתיד.

עידן מועלם, מנכ"ל החברה הממשלתית לתיירות: "אנו מודים לשותפינו לפרויקט הענק הזה, עיריית רמלה, רשות העתיקות ומשרד המורשת שביחד איתם הצלחנו להוציא לפועל את הפרויקט המורכב. החברה הממשלתית לתיירות שמחה לקחת חלק בחידוש המוזיאון אשר מלמד על ההיסטוריה של ארץ ישראל לאורך השנים ועל חשיבותה של העיר רמלה לשלושת הדתות ועל היותה עיר חשובה ברמה העולמית. אין לי ספק שמוזיאון זה ימשוך תיירים רבים מארץ ומחול ואני שמח שהצלחנו להוציא אל הפועל ולהתעלות על האתגרים התכנוניים וביצועיים של הפרויקט".

  • עוד באותו נושא:
  • רמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully