וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלגת ישראל ביתנו תתמודד ב 40 ערים מקריית שמונה עד אילת

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 18:24

ישראל ביתנו פותחת באופן רשמי את הקמפיין המוניצפלי. אחד הקווים המנחים, הסוף לג'ובים, ביטול המועצות הדתיות שהפכו לסניפים פוליטיים של ש"ס ויהדות התורה והעברת תפקידיהן לעיריות

ישראל ביתנו נערכת לבחירות המוניציפליות שייערכו בחודש אוקטובר הקרוב, בלמעלה מ- 40 יישובים וערים ברחבי הארץ, בהם מתגוררים למעלה מ-50% מסך מבעלי זכות הבחירה.

ממפלגת 'ישראל ביתנו' נמסר, העיקרון המנחה שלנו הוא חיה ותן לחיות, לכן אנו רואים ברשימות שלנו מהצפון ועד הדרום כמגני האוכלוסיה הליברלית. אנו מחויבים להגן על האינטרסים של התושבים ולקדם סדר יום ליברלי ולכן המפלגה תדרוש מהרשימות להוביל את הנושאים הבאים:

חיה ותן לחיות, העברת כלל הסמכויות בנושא פתיחת עסקים ותחבורה ציבורית בשבת לרשויות המקומיות.

חובת ייצוג הולם לנשים בתפקידי מפתח בשלטון המקומי, נשים יתמודדו במקומות הבכירים ברשימות, בלמעלה משליש מהרשימות תעמודנה אישה בראש הרשימה או במקום השני.

סוף לג'ובים, ביטול המועצות הדתיות שהפכו לסניפים פוליטיים של ש"ס ויהדות התורה, והעברת תפקידיהן לעיריות.

עידוד העלייה ודאגה להליך קליטת העולים החדשים ושילובם בתעסוקה בצורה המיטבית.

אביגדור ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו, 3 ביולי 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
אביגדור ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו, 3 ביולי 2023/פלאש 90, יונתן זינדל

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, חה"כ אביגדור ליברמן: "בכל שנות פעילות המפלגה, מפלגת ישראל ביתנו שמה דגש מרכזי על ייצוג המפלגה בשטח ובערים השונות, מתוך הצורך לקדם אידיאולוגיה ציונית, ליברלית ושוויונית, הדוגלת בערך החשוב והבלתי מתפשר של "חיה ותן לחיות". בבחירות הקרובות הגדרנו לעצמנו כמטרת על לחזק ככל הניתן את הערים ואת השטח, שהוכיח לא פעם עד כמה הוא הלב הפועם של פעילות המפלגה. נציגיה השונים של המפלגה בערים ובמועצות המקומיות, מהווים קשר ישיר עם הציבור ופועלים יום יום שעה שעה, על מנת לסייע לתושבים ולהגן על אורחות חייהם. אני רוצה לאחל לכלל המתמודדים, ותיקים וחדשים כאחד, בהצלחה רבה, אין לי ספק שיחד איתכם נוביל את השינוי שאזרחי ישראל כל כך מצפים לו."

מנכ"לית מפלגת ישראל ביתנו, הגב' אינה זילברגץ: "לא הרבה אנשים מודעים להשפעה של תוצאות הבחירות המקומיות על חיי התושבים, ועד כמה הן יכריעו כיצד חייהם יראו בשנים הבאות. מדובר במלחמה על הבית, בבחירות הקרובות הציבור הליברלי חייב להשמיע את קולו ולצאת להצביע. אנחנו ב'ישראל ביתנו' מייצגים את פניה של החברה הישראלית עם מועמדים מגוונים, נשים מוכשרות בעלות הישגים רבים, צעירים ופעילים חברתיים שהפוליטיקה והרצון לעשייה היא בדמם, צברים, עולים ותיקים וחדשים כאחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully