וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני גנץ תומך במשה פדלון לראשות עיריית הרצליה

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 10:48

המחנה הממלכתי הודיעה על תמיכתה במועמדותו של משה פדלון לראשות העיר הרצליה, ובסיעתו בבחירות למועצת העיר

בוחרים וואלה מקומי/מערכת וואלה!

בבחירות הקרובות הרשימה של פדלון תרוץ תחת השם "המחנה הממלכתי" ועם הפתק "כן" בקלפי. כמו כן, במסגרת הפעילות המשותפת, תשולב ברשימה עו"ד ענת רודוניה.

רודוניה, בת 33, כיהנה כסגנית יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת רייכמן וכן כראש מטה הצעירים של המחנה הממלכתי בבחירות לכנסת ה-25.

יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ: "הרצליה בהנהגת משה פדלון היא עיר ליברלית, מובילה ומתקדמת, המעניקה שירותים לכל תושביה ברוח הערכים והאמונות על פיהם אנחנו נוהגים גם במישור הארצי ולכן החיבור גם במישור המקומי הוא טבעי. אני מברך על האיחוד ושיתוף הפעולה בין משה פדלון ומאיה כץ, שמציב בבסיסו את המאחד על פני המפריד והמפלג, ומוכיח שכרגיל - טובים השניים מין האחד. תושבי הרצליה, בעוד כשלושה חודשים אמרו כן לממלכתיות, כן לליברליות, כן לשותפות ובעיקר - 'כן' לעתיד העיר הרצליה".

המחנה הממלכתי תומכים במשה פדלון לראשות עיריית הרצליה. צילום: אלעד מלכה, אתר רשמי
המחנה הממלכתי תומכים במשה פדלון לראשות עיריית הרצליה/אתר רשמי, צילום: אלעד מלכה

ראש העיר הרצליה, משה פדלון: "בעשור האחרון שמתי את הרצליה מעל כל שיקול אחר. פעלתי למען העיר ביושרה והגינות, פעלתי לקידום החינוך, התשתיות ואיתנות פיננסית, פעלתי לחבר את העיר ולשמור על מרקם החיים העירוני, הקהילתי והדמוקרטי שלנו. בימים אלה צו השעה מחייב את כל מנהיגי הציבור לנהוג בממלכתיות, לפעול לחיבור ואיחוד, למצוא את השלם ולא את המפלג, ולנהוג באחריות למען עתידה של מדינת ישראל, וגם למען העתיד של העיר שלנו - הרצליה. התמיכה של המחנה הממלכתי היא טבעית מבחינתי. ערכיי לאורך כל השנים היו זהים לאלו שהביא איתו בני גנץ לפוליטיקה הארצית, והרצון לפעול למען הכלל ולא למען הכיסא, היו בסיס לכל עשייתי הפוליטית. אני מאמין ומקווה, שגם בבחירות הקרובות לעיריית הרצליה - תושבי הרצליה יגידו לנו 'כן'. אני מודה לבני על התמיכה ועל האמונה בדרך. ומתחייב להמשיך ולשרת את תושבי הרצליה בחמש השנים הקרובות בנאמנות ואחריות".

  • עוד באותו נושא:
  • הרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully