וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הביטחון יואב גלנט בשכונה החדשה בבית שמש: "המהפכה שאנחנו מביאים לבית שמש רק בתחילתה"

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 18:06

שר הביטחון יואב גלנט הגיע לסיור בשכונה החדשה שיוצאת לפועל אחרי שאושרה בתפקידו הקודם, כשר השיכון, אל השר התלוו בכירי תנועת הליכוד בבית שמש. עליזה בלוך, ראש העיר בית שמש, בלטה בהעדרה

שר הביטחון וחברי סניף הליכוד בבית שמש. גיל דוד, טנא תקשורת, אתר רשמי
שר הביטחון וחברי סניף הליכוד בבית שמש/אתר רשמי, גיל דוד, טנא תקשורת

גלנט, שכיהן כשר השיכון, היה בין התומכים להקמת השכונה החדשה בבית שמש ביחד עם חברי סיעת הליכוד בעיר. מאז השכונה התאכלסה באלפי תושבים מכלל המגזרים. מאות רבות של משפחות מרחבי העיר והארץ קבעו את משכנם בשכונה. בלטה בחסרונה, ראש העיר עליזה בלוך.

אל סיור שר הביטחון יואב גלנט בבית שמש התלוו יו"ר הסיעה שלום אדרי, סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית וחבר מועצה צבי ווליצקי. שטרית ואדרי סקרו בפני השר גלנט את מבנה המרכז הקהילתי החדש האמור לקום בפתח פארק ירמות לצד קאנטרי גדול ולטובת תושבי השכונה.

שלום אדרי, חבר מועצת העיר בית שמש ויו"ר סניף הליכוד בעיר אמר לאחר ביקור השר גלנט: "אנו מברכים את השר גלנט על עמידתו האיתנה יחד איתנו למען תושבי בית שמש. כעת בית שמש יוצאת לדרך חדשה בזכות השכונה החדשה. אנו נמשיך ונפעל ללא לאות כדי להצמיח את בית שמש מעלה מעלה".

משה שטרית, סגן וממלא מקום ראש העיר בית שמש אמר: "חלפו 8 שנים מאז השיחות שהתחלנו יחד עם השר יואב גלנט בנוגע לשכונה. פגשנו שותף אמיתי שרוצה בדיוק כמונו את טובתה של העיר וזה המקום להודות לו. אנו נמשיך לרתום את השר גלנט ויתר שרי הממשלה לטובת עתידה של בית שמש, התפתחותה והתקדמותה. בכוונתנו לפעול מול ממשלת ישראל לקידומם של אתגרים רבים נוספים. המהפכה שאנחנו מביאים לבית שמש רק בתחילתה"

  • עוד באותו נושא:
  • בית שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully