וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בירושלים: קו אוטובוס חינמי יופעל בשבת, איפה יעבור הקו?

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 14:12

בסופ"ש הקרוב תנועת התעוררות תתחיל בהפעלת תחבורה ציבורית שתפעל בערב שישי ובשבת בחינם עבור הציבור החילוני בירושלים, ישירות לחוף הים בתל אביב. אדיר שוורץ יו"ר תנועת התעוררות: "הגיע הזמן שכולם יוכלו להנות מהשבת בירושלים"

שלושה חודשים לפני הבחירות המקומיות ואחרי שנים בהם לא היה מענה לתחבורה ציבורית בשבת, תנועת התעוררות בירושלים משיקה מיזם של תחבורה ציבורית שתפעל בעיר בשישי וביום שבת, ישירות לחוף הים בתל אביב.

ביום שישי יעבור האוטובוס דרך שכונות הסטודנטים ויפזרו את הנוסעים לארוחות השישי וביום שבת יצאו ליעד המבוקש ביותר בקרב הירושלמים - חוף הים בתל אביב. בין השכונות שיהיו במסלול- רחביה, בית הכרם, הגבעה הצרפתית ועוד. עד כה נרשמו עשרות ירושלמים לנסיעות הראשונות שיתקיימו בסופ"ש הקרוב ועוד עשרות שנמצאים ברשימות המתנה במידה ויתפנה מקום.

לראשונה: אוטובוס בשבת מירושלים לחוף הים בתל אביב. צילום : תנועת התעוררות, אתר רשמי
לראשונה: אוטובוס בשבת מירושלים לחוף הים בתל אביב/אתר רשמי, צילום : תנועת התעוררות

בתנועת התעוררת טוענים, כי בסקר שנערך על ידי חברת דיירקט פולס בקרב הציבור הירושלמי ליברלי לפני כחצי שנה עלה כי 57% מתושבי ירושלים תומכים בהפעלת תחבורה ציבורית בסופי שבוע. עוד עולה בסקר כי בקרב הציבור המסורתי שומר השבת 41% תומכים בהפעלת תחבורה ציבורית בסופי שבוע ו21% מהציבור הדתי לאומי.

אדיר שוורץ יו"ר תנועת התעוררות: " הציבור הירושלמי כמהה לפתרונות אמיתיים שישאירו את הצעירים החילוניים והמסורתיים בעיר. התעוררות מחויבת לפתרונות יצירתיים מעין אלה, וכפי שתמכה בכל פתרונות התחבורה המתקדמת בירושלים - גם בסופ"ש, תמשיך לעשות וליזום פתרונות שמכבדים את השבת של כולם, כל אחד ע"פ דרכו ושכונתו. בירושלים של התעוררות יש מקום לכולם. ירושלים חייבת להישאר עיר שמכילה את כולם - חילונים, חרדים, דתיים ומסורתיים באותה מידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully