וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליחות הציונית של רבין

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 18:26

רבין אבוחמיד (21) שגדל בכפר הדרוזי כסרא סמייע שבגליל, הוא אחד מבין 1,500 שליחות ושליחים של הסוכנות היהודית שמדריכים בימים אלה נוער יהודי במחנות הקיץ בארה"ב וקנדה, בתמיכה של הפדרציות היהודיות בצפון אמריקה

רבין אבו חמיד (21) היה מעורב כל חייו בפעילות חברתית והתנדבותית ולכן מייד אחרי שהשתחרר מהשירות הצבאי המשיך לעסוק בפעילות החינוכית. בתחילה התנדב במקסיקו במסגרת פרויקט "תן" של הסוכנות היהודית והקיץ נבחר לצאת לשליחות של הסוכנות היהודית במחנה קיץ בפנסילבניה.

"אבא שלי העריץ את ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל ובחר לקרוא לי בשמו מתוך תקווה שאלך בעקבות הערכים של אהבת המדינה שרבין דבק בהם", מספר שליח הסוכנות היהודית

"גדלתי במשפחה מאד ציונית והתחנכתי על ערכים של אהבת המדינה ותרומה לחברה הישראלית. אבא שלי, ששירת בשירות קבע בשב"ס, העריץ את ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל ובחר לקרוא לי בשמו מתוך תקווה שאמשיך את דרכו ואלך בעקבות הערכים של אהבת המדינה שרבין דבק בהם", הוא מספר.

רבין אבוחמיד, שליח הסוכנות היהודית במחנה הקיץ בארצות הברית. באדיבות המצולמים
רבין אבוחמיד, שליח הסוכנות היהודית במחנה הקיץ בארצות הברית/באדיבות המצולמים

בתום השליחות של הסוכנות היהודית רבין רוצה ללמוד חינוך בלתי פורמלי ולהמשיך לעסוק בתחום החינוך ובמקביל, לסייע למאמצי ההסברה של ישראל בעולם. מחנות הקיץ לנוער יהודי הם אחד המפעלים החינוכיים הגדולים ביותר של יהדות צפון אמריקה. מאות אלפי בני נוער מהקהילות היהודיות ברחבי ארה"ב וקנדה משתתפים במחנות האלה במהלך חופשת הקיץ וסופגים חוויות וערכים שמחברים אותם לקהילה היהודית ולמדינת ישראל.

השליחים של הסוכנות היהודית שיוצאים למחנות הקיץ הם צעירים בעלי ניסיון בחינוך ובהדרכהן. לפני יציאתם לשליחות הם עוברים תהליך מיון והכשרה מקצועית. במהלך השליחות מביא כל שליח את היכולות המקצועיות שלו בסוגים שונים של הדרכה. במהלך השליחות הם מביאים את הסיפור הישראלי לבתים של מאות אלפי משפחות בעולם היהודי.

יו"ר הסוכנות היהודית, האלוף במיל. דורון אלמוג: "השליחים של הסוכנות היהודית הם צעירים בעלי מוטיבציה גבוהה שמגיעים מכל רחבי הארץ ומייצגים קשת רחבה ומגוונת של מרקם החברה הישראלית. בשליחותם, הם מחזקים את הקשר עם התפוצות ומביאים את ישראל למיליוני משפחות והשליחות של רבין היא דוגמה מופלאה לכך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully