וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחיר האישי אותו משלמות נשים בבחירות המקומיות

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 19:23

הבחירות במושבה בנימינה גבעת עדה עוסקות לא מעט במהפכה המשטרית ועתיד המושבות, לצד קמפיין שלילי במיוחד על אחת המועמדות המובילות, מיכל אורון-עזני, בעלת בוטיק מותגים וותיק ובעברה מנהלת בכירה בסלקום שניהלה 1200 עובדים

בוחרים וואלה מקומי/מערכת וואלה!

המושבות הקסומות בנימינה וגבעת עדה, שאוחדו לפני 20 שנה בדיוק למועצה מקומית אחת, חוות בימים אלו רגעים סוערים כמותן לא ידעו בעבר והכל - עד כמה שהדבר יישמע מפתיע, סובב סביב הבחירות המוניציפליות הקרובות שיתקיימו ב-31 באוקטובר.

ראש המעצה המכהן, איתי ויסברג, הצהיר רשמית שלא יתמודד לקדנציה נוספת. מהרגע שנודע כי ויסברג לא יתמודד קפצו רבים על ההזדמנות ולא פחות מ-8 מועמדות ומועמדים הצהירו שבכוונתם להתמודד ואף החלו בהכנות והוציאו הודעות שהעידו על כוונותיהם. שלושה מהם כבר הספיקו לפרוש מהמרוץ, ונכון לעכשיו נותרו שתי מועמדות ושלושה מועמדים לראשות המועצה.

מיכל אורון-עזני, אחת המתמודדות המובילות לראשות המועצה, תושבת בנימינה מזה 17 שנים, בעבר מנהלת בכירה בסלקום שניהלה כ-1,200 עובדים, מתנדבת קהילתית במושבות וב-15 השנים האחרונות בעלת בוטיק בגדי מעצבים ידוע באזור. נמצאת תחת קמפיין שלילי עם אמירות מיזוגיניות ומזלזלות בסגנון "היא חושבת שאם היא יפה אז מגיע לה להיבחר", או "איך מוכרת בגדים מרשה לעצמה להתמודד", וגם - "אם היא תיבחר, בעלה ינהל את המועצה". מסתבר שיש מחיר אותו צריכות לשלם נשים הרצות למשרות ציבוריות.

קמפין שלילי נגד המועמדת מיכל אורון-עזני, "את מוכרת בגדים מי ייבחר בך לראשות המועצה"?. צילום: עידו לביא, אתר רשמי
קמפין שלילי נגד המועמדת מיכל אורון-עזני, "את מוכרת בגדים מי ייבחר בך לראשות המועצה"?/אתר רשמי, צילום: עידו לביא

אורון-עזני מגיבה בחיוך, "אני עוסקת רק בקמפיין שלי ולא מתייחסת לרכילות ולשטויות. הרקע הניהולי וההתנדבותי שלי לאורך שנים מדברים בעד עצמם וגם הידע המוניציפאלי והראייה העסקית המודרנית. אני מגיעה ממשפחה שכל חייה דיברה שלטון מקומי. מזה 3 שנים אני מתכוננת בשקט לתפקיד ראש המועצה, מכירה כל נדבך בשדרת הניהול של המועצה ואת כל האתגרים ויודעת שחייבים כאן ראש מועצה מסוג אחר, מישהו חדש ומשהו חדש, כי המציאות מוכיחה שחייבים לשנות כיוון באופן ניהול המועצה, חייבים חשיבה עסקית, חייבים לראות את המועצה כשירות לקוחות ואת התושבים כלקוחות. חייבים להפסיק להתבכיין "אין לי", חייבים לדעת לנהל משא ומתן קשוח כשהדבר נדרש, חייבים לייצר לעצמנו הכנסות ועצמאות כלכלית.

חגי בעלי הוא ראש מטה הבחירות שלי. אין שני לו בתחום הארגון והוא כבר הוכיח זאת בפעמיים ששימש כראש מטה הבחירות של עמוס עזני, אביו וחמי היקר, שהיה במשך 10 שנים ראש מועצת אבן יהודה. דקה אחרי שאבחר, חגי, שהינו מנכ"ל חברת הי-טק גדולה, מתכוון לחזור לעבודתו בהוד-השרון. זה הדבר שמוביל אותו ומעניין אותו".

על פי הערכות, מועמדים נוספים יפרשו עד תאריך הבחירות, שכן כולם חשים את הקושי הכרוך בהתמודדות. למרות מסע ההכפשה, מיכל אורון-עזני, נחשבת אחת המועמדות הבולטות במירוץ לראשות המועצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully