וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה חודשים לבחירות המקומיות: בני גנץ תומך בתנועת התעוררות בירושלים

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 9:15

לקראת הבחירות המקומיות, מודיעות סיעות המחנה הממלכתי ותנועת התעוררות בירושלים על חתימת הסכם התמיכה. המהלך הוא חלק מהשתלבות המחנה הממלכתי בבחירות המקומיות

בוחרים וואלה מקומי/מערכת וואלה!

תנועת התעוררות בירושלים הוקמה לפני 15 שנים על ידי ירושלמים צעירים, חילונים ודתיים השייכים לאוכלוסייה היצרנית והציונית ליברלית בעיר. התעוררות נחשבת למפלגה דמוקרטית שמכילה בתוכה נציגים, פעילים ובוחרים מכל סוגי האוכלוסייה וכל צידי המפה הפוליטית.


"התעוררות בירושלים היא הראשונה שהודיעה במסגרת בחירות 2023 על חיבור עם מפלגה ארצית. במציאות הפוליטית הנוכחית, החיבור עם מפלגת המחנה הממלכתי הוא צו השעה כדי לחזק את שיח האחדות והחתירה להסכמות רחבות ברמה הארצית והמקומית", מסכמים בהתעוררות.

הצטרפו לקבוצת העדכונים בוואטסאפ של וואלה! בחירות 2023
הכתבות, האיטמים הכי חמים, הסקרים, ישירות אליכם לפני כולם

המהחנה הממלכתי מתעורר בירושלים. צילום יוסף מזרחי, אתר רשמי
המהחנה הממלכתי מתעורר בירושלים/אתר רשמי, צילום יוסף מזרחי

יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ: "כבר 15 שנה שהתעוררות מייצגת את ערכי הבסיס בהם דוגלת מפלגת המחנה הממלכתי. התמיכה בתנועה לקראת הבחירות המקומיות היא שותפות טבעית שמטרתה לייצג ציבור בוחרים רחב בירושלים מתוך כבוד לכל חלקי החברה. אני מאמין בכל ליבי שיחד עם יו"ר התנועה אדיר שוורץ שמביא רוח מנהיגותית צעירה ונמרצת ודבקות חסרת פשרות במטרה, איחוד מסוג זה יעורר תקווה בציבור הירושלמי ליברלי ויאחד סביבו תושבים מכל קצוות האוכלוסייה, מבלי לפגוע באף מגזר, כפי שמפלגת המחנה הממלכתי מצליחה ליצור ברמה הארצית".

יו"ר תנועת התעוררות בירושלים אדיר שוורץ: "החיבור עם מפלגת המחנה הממלכתי הוא בשורה לציבור הליברלי והיצרני בעיר. כניסתו של מנהיג כמו בני גנץ, שמהווה מנהיגות מאחדת, שקולה ורציונלית היא צעד חשוב למען ירושלים. תנועת התעוררות מאז ומעולם פעלה למען אחדות הציבור הציוני והממלכתי בירושלים והחיבור עם מפלגת המחנה הממלכתי הוא עוד צעד בדרך כדי ליצור ירושלים מאוחדת, ירושלים של התעוררות. אנחנו קוראים לשותפים נוספים הרואים את עצמם כשותפים לחזון לירושלים ציונית וליברלית להצטרף אלינו בעת הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully