וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות בערד: מפלגת ישראל ביתנו החליטה לתמוך בראש העיר ניסן בן חמו

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 15:42

"ישראל ביתנו" בראשות אביגדור ליברמן מביעה תמיכה פומבית בראש העיר ערד, ניסן בן חמו, "נשמור על צביונה החילוני של ערד, ועל המשך מדיניות ליברלית, סובלנית ופלורליסטית כפי שהייתה עד היום"

בוחרים וואלה מקומי. -מערכת וואלה, אתר רשמי
בוחרים וואלה מקומי/אתר רשמי, -מערכת וואלה

הבחירות בערד מתקרבות ובמגרש הפוליטי נחתם הסכם תמיכה פומבי וגלוי. על פי ההסכם, מפלגת "ישראל ביתנו" בראשות אביגדור ליברמן וסיעת הבת "ערד ביתנו" בראשות סגן ראש העיר אלכסיי ספוז'ניקוב,תומכות במועמדותו של עו"ד ניסן בן חמו, מועמד 'יש עתיד' לראשות העיר ערד.

תמיכה זו באה בזכות שיתוף הפעולה המוצלח בין הצדדים בשנים האחרונות והרצון ליצור שוב קואליציה חזקה, שפועלת למען שמירה על צביונה החילוני של ערד, ועל המשך מדיניות ליברלית, סובלנית ופלורליסטית כפי שהייתה עד היום.

מפלגת "ישראל ביתנו" תומכת בניסן בן חמו. צילום: יח"צ,
מפלגת "ישראל ביתנו" תומכת בניסן בן חמו/צילום: יח"צ

ראש העיר, עו"ד ניסן בן חמו: "תמיכת "ערד ביתנו" מבטאת אמון, הערכה הדדית ורצון משותף להמשיך להצעיד את העיר קדימה על בסיס ערכים דמוקרטיים ומתן חירות לכל תושב ברוח 'חיה ותן לחיות'. ערד ביתנו חולקת איתנו חזון משותף לערד חופשית שצועדת קדימה ברוח הזמן, מתפתחת, מכילה ומקבלת כל אחד ואחת מתושבי העיר".

סגן ראש העיר, אלכסיי ספוז'ניקוב: "אנחנו מאמינים בשותפות עם ניסן בן חמו, ולכן אנחנו תומכים בו לראשות העיר באופן אקטיבי גם בבחירות הקרובות. השותפות בינינו תבטיח את המשך שמירה על סטטוס קוו בענייני דת והפעילות בעיר בסופי השבוע, תקדם עוד ועוד פרויקטים משמעותיים בתחומים רבים כמו החינוך, הספורט, הפנאי, התרבות, הקליטה, הרווחה ועוד, על בסיס הובלה משותפת של העיר".

  • עוד באותו נושא:
  • ערד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully