וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במי הליכוד יתמכו: קרב הירושה במעלה אדומים יצא לדרך

2.8.2023 / 16:43

בני כשריאל עוזב את מעלה אדומים אחרי 30 שנה וצפוי להתמנות לשגריר באיטליה. כעת מתחיל קרב הירושה בקרב מועמדי הליכוד. למרות תוצאות סקר של 54% תמיכה בסגן ראש העיר, גיא יפרח, בליכוד עדיין לא החליטו במי יתמכו לראשות העיר

בוחרים וואלה מקומי. -מערכת וואלה, אתר רשמי
בוחרים וואלה מקומי/אתר רשמי, -מערכת וואלה

לאחר 30 שנות כהונה של בני כשריאל בראשות מעלה אדומים - סקר מכון סמית מראה כי סגנו איש הליכוד גיא יפרח, מוביל עם 54%, אבל בתנועת הליכוד עדיין לא החליטו אם לתמוך בו או בשלומי ירוחם, לראשות העיר.

מנתוני הסקר שערך מכון סמית במעלה אדומים בתחילת חודש יולי והוזמן ע"י הוועדה המוניציפאלית בליכוד, עולה כי 54% תומכים בגיא יפרח, 19% בשלומי ירוחם, 2% באבי רחמים, ו-21% עדיין לא החליטו. מול הנתונים האלה, טוענים במטה הבחירות של שלומי ירוחם, כי בידם נתוני תמיכה גבוהים יותר.

מסקר מכון סמית, עולה כי סגן ראש העיר, גיא יפרח, מוביל בפער משמעותי על אבי רחמים ושלומי ירוחם בהתמודדות על ראשות העיר. זאת כאשר המועמד שייבחר יחליף את ראש העיר המכהן, בני כשריאל, המשמש בתפקיד מזה 30 שנה והשבוע החליטה הממשלה על מינויו לשגריר ישראל באיטליה.

על רקע העובדה שלראשונה זה עשרות שנים ייבחר ראש עיר חדש במעלה אדומים, צפוי אחוז הצבעה גבוה. 68% מתושבי העיר בטוחים כי יגיעו להצביע ביום הבחירות, 19% חושבים שכן יגיעו להצביע, 8% חושבים שלא יגיעו או אינם מתכוונים להגיע להצביע, ו-5% לא הביעו דעה.

גיא יפרח, מועד לראשות העיר מעלה אדומים. צילום: ליאור משה, אתר רשמי
גיא יפרח, מועד לראשות העיר מעלה אדומים/אתר רשמי, צילום: ליאור משה

הסקר נערך ע"י מכון סמית ב5.7.23 בקרב 500 איש/ה בעלי זכות הצבעה. טעות דגימה של 4.5%

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully