וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרכז להעצמת האזרח מגיע למכללת תל חי

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 12:31

פתיחת השלוחה בתל חי תסייע לפתח את החברה האזרחית ולהעלות את המעורבות בקרב תושבי הצפון. עידו פיק, מנכ"ל המרכז להעצמת האזרח: "פתיחת השלוחה תהווה בסיס מחקרי משמעותי בניתוח עבודת הממשלה ותאפשר בחינה לעומק של מדיניות ממשלת ישראל בדגש על הפריפריה הצפונית"

לראשונה מאז הקמתו ב-2003, פתח המרכז להעצמת האזרח שלוחה ראשונה מסוגה במכללה האקדמית תל חי. השלוחה תיקח חלק בכלל הפעילויות של המרכז להעצמת האזרח, ותמקד את פעילותה במסגרת מיזם "המוניטור" של המרכז, שם תעקוב ותנטר באמצעות כלים אזרחיים אחר יישום החלטות הממשלה וחוקי כנסת תוך הנגשתם לציבור.

"המוניטור" מסייע בהבנת תהליכי ממשל ויישום מדיניות באמצעות יצירות תשתית ידע רחבה, אמפירית ואינטגרטיבית של תהליכי יישום ההחלטות. מטרת "המוניטור" היא לקדם את טיוב עבודת הממשל בישראל ולהגביר את ההיכרות והמעורבות האזרחית בתחומי העשייה של המגזר הציבורי. זו תהיה השלוחה הראשונה שתפתח מטעם המרכז בכלל, ובצפון הארץ בפרט.

במסגרת העבודה בשלוחה החדשה, סטודנטים מהמכללה, מהמסלול הייחודי לשינוי מדיניות בחוג לעבודה סוציאלית יעקבו אחר החלטות ממשלה. השלוחה מהווה הרחבה של שיתוף הפעולה הקיים, במסגרתו השנה חקרו המלגאים יישום החלטות ממשלה בנושא מניעת סחר בבני אדם ומניעת הטרדות מיניות במקום העבודה.

פתיחת השלוחה במכללה האקדמית תל חי, המהווה מוסד אקדמי מוביל בצפון, תסייע לפתח את החברה האזרחית, להעלות את המעורבות בקרב תושבי הפריפריה הצפונית ולפעול למען קידום תחומים חשובים ויישום התחייבויות הממשלה הנוגעות לאזור.

המרכז להעצמת האזרח מגיע למכללת תל חי. צילום: המכללה האקדמית תל חי, אתר רשמי
המרכז להעצמת האזרח מגיע למכללת תל חי/אתר רשמי, צילום: המכללה האקדמית תל חי
עידו פיק, מנכ"ל המרכז להעצמת האזרח. צילום: רן יחזקאל, אתר רשמי
עידו פיק, מנכ"ל המרכז להעצמת האזרח/אתר רשמי, צילום: רן יחזקאל

עידו פיק, מנכ"ל המרכז להעצמת האזרח: "הקמת השלוחה של המרכז להעצמת האזרח במכללת תל-חי היא פועל יוצא של שיתוף פעולה של שנים רבות במעקב אחר יישום החלטות ממשלה. פתיחת השלוחה תהווה בסיס מחקרי משמעותי בניתוח עבודת הממשלה ותאפשר בחינה לעומק של מדיניות ממשלת ישראל בהתייחס לאתגרים החברתיים - הכלכליים הלאומיים, בדגש על הפריפריה הצפונית".

אלי כהן, מנכ"ל המכללה האקדמית תל חי: "אנחנו שמחים ומברכים על הקמת השלוחה במכללה. מעבר למצוינות האקדמית, למכללה האקדמית בתל חי תפקיד חברתי משמעותי בפיתוח הפריפריה הצפונית. פתיחת השלוחה תאפשר בין היתר לעקוב ולקדם החלטות ממשלה הנוגעות בפיתוח הצפון. השלוחה, לצד הקמת מרכז המידע בשנה האחרונה, מצטרפים למהלך הכולל של הקמת אוניברסיטת הגליל - מהלכים אשר יחזקו את החברה האזרחית בקרית שמונה, קצרין וכלל מרחב הגליל והגולן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully