וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית יתמודדו לראשות העיר כפר סבא

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 13:42

'הדמוקרטים כפר סבא' - רשימת המחאה הראשונה הכריזה על התמודדות בבחירות המוניציפליות הקרובות.

בוחרים וואלה מקומי/מערכת וואלה!

לקראת נעילת מושב הקיץ, מובילי המחאה נערכים למאבק הדמוקרטי הבא בבחירות המוניציפליות שיתקיימו ב - 31 באוקטובר. מובילי 'מחאת כפר סבא' הראשונים להכריז על הקמת רשימת 'הדמוקרטים כפר סבא' שתתמודד למועצת העיר ואת עו"ד עדי סקופ לוי לראשת העיר מטעמם בבחירות הקריטיות ביותר לשלטון המקומי.

בימים אלה מגובשת הרשימה המלאה כאשר מהדמוקרטים כפ"ס מבהירים כי: הרשימה תגובש על עקרון השוויון 50/50 (מודל הריצ'רץ') כאשר כל חבריה יהיו פעילי מחאה המייצגים קבוצות מחאה ובהן, מחאת ההורים, ההיי טק, מילואים, נשים, משפטנים.ות ועוד.

עו"ד עדי סקופ לוי מועמדת לראשות עיריית כפר סבא. צילום: נוקי שריר, אתר רשמי
עו"ד עדי סקופ לוי מועמדת לראשות עיריית כפר סבא/אתר רשמי, צילום: נוקי שריר

על רקע מאבק הנשים הדמוקרטים יפעלו לשבור את הרצף העגום של 120 שנים להיווסדה של כפר סבא ללא ראשת עיר ולהעמיד את סקופ כראשת העיר הראשונה.

עו"ד עדי לוי סקופ חברת מועצת העיר כפר סבא ומועמדת לראשות העיר: "המאבק ההרואי שמובילים בנחרצות מאות אלפי אזרחים ואזרחיות הוא רק ההתחלה. הממשלה הקיצונית והמסוכנת תנסה כעת לרכז כוח שלטוני בלתי מוגבל ע"י השתלטות על הרשויות והחלשתן. אנחנו הדמוקרטים כפ"ס נעמוד בחזית המאבק להגן על כפר סבא - הבית שלנו, ב - 31 באוקטובר נבלום את מוקד כוחה - ראשי ערים וחברי מועצת עיר שהם הפוקדים שלה בשטח ומטרתם להוביל אותה לניצחון נוסף בבחירות הבאות לכנסת. רשימת הדמוקרטים מורכבת מא.נשים, ממובילי המחאה במודל 50/50 שיפעלו למען כל תושבי כפר סבא. רק רשות איתנה ודמוקרטית עם יועמ"ש עצמאי ובלתי תלוי תיבלום כל ניסיון לכפות מדיניות דיקטטורית מפלה ופוגענית על כלל תושביה. לא נאפשר שחיתות שלטונית וג'ובים, הלאמת ארנונה, רמיסת ערכי הדמוקרטיה והשוויון ודריסת רגל בחינוך ילדינו. הבחירות הקרובות יחרצו את גורלה של מדינת ישראל וזאת ההזדמנות שלנו לפעול באופן דמוקרטי כגוש חוסם בתוך הבית שלנו והן ברמה הארצית עם רשויות נוספות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully