וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 חברי מועצה הביעו תמיכה במשה קונינסקי ראש העיר כרמיאל

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 21:17

ישיבת הזדהות במועצת העיר כרמיאל התקיימה בנוכחותו של מנהל הבחירות, סיון דמרי-גרשין הסירה את מועמדותה לראשות העיר כרמיאל והכריזה על תמיכתה באלון אזולאי, 8 חברי מועצה הביעו תמיכה בראש העיר משה קונינסקי

תומכים בראש העיר כרמיאל. צילום: מטה הבחירות קונינסקי, אתר רשמי
תומכים בראש העיר כרמיאל/אתר רשמי, צילום: מטה הבחירות קונינסקי

ראש העיר משה קונינסקי שהחל את הקדנציה עם 5 מנדטים, זכה בישיבה להבעת אמון מרשימה ביותר ומסיים את הקדנציה כראש הסיעה הגדולה ביותר עם 8 מנדטים, כ- 50% ממועצת העיר. בנוסף, סיון דמרי-גרשין הסירה את מועמדותה לראשות העיר כרמיאל והכריזה על תמיכתה באלון אזולאי.

שמות 8 חברי מועצת העיר שהכריזו על תמיכתם ברשימת רק כרמיאל: ראש העיר משה קונינסקי , סגנית ראש העיר עו"ד אליסה דריקר מן , יו"ר ההסתדרות בכרמיאל, יואב קליין , עו"ד חיים שוקרני, וויניטו אסרס, עו"ד נטלי ביטון, ד"ר יוליה נוסבק וד"ר אלה בינר.

ראש העיר משה קונינסקי , "הבטחתי לפני 5 שנים שמשהו טוב עומד לקרות, והרבה דברים טובים קרו! ויקרו. אני מודה ל- 8 חברי מועצת העיר שהביעו את תמיכתם ברשימת רק כרמיאל בראשותי. התמיכה הגדולה שלה זכיתי בישיבת ההזדהות במועצת העיר, הינה בזכות ההישגים שהשגנו בקדנציה האחרונה. הישגים אלה, הם של כולנו יחד - עובדי העירייה, ועובדי גופי הסמך וכולנו בעיר חיים אותם".

ראש העיר הדגיש בדבריו, "זו זכות לשרת את התושבים, להיות הנציג שלהם. הצלחה שלי היא הצלחה של כולנו, של העיר כרמיאל ותושביה. היא הצלחה שלכם! כרמיאל בידיים טובות".

המועמד לראשות העיר, אלון אזולאי: אני שמח על החלטתה של סיון ועל הצטרפותה לרשימתי "כרמיאל חדשה". אמשיך להוביל את גוש השינוי בדרך אל השינוי האמיתי המיוחל למען תושבי כרמיאל ועתיד העיר. על המועמדים הנוספים להבין כי מי שיפגע במחנה השינוי, יפגע ישירות בכל תושב ותושבת. על כן, אני קורא למתמודדים הנוספים להצטרף אלי למען מטרה אחת - טובת העיר האהובה שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • כרמיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully