וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור אהבה בדרום: מנכ"ל המועצה נאלץ להתפטר

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 14:21

מנכ"ל מועצת מיתר ומנהלת אגף הרווחה התאהבו, משרד הפנים החליט קבע שיש ניגוד ענינים. "מדובר בתפקיד חיי, שליחות ציבורית אמיתית, אך בחרתי באישה של חיי"

לאחר 12 שנים של כהונה בתפקיד מנכ"ל מועצת מיתר, ציון אלמלם, מסיים את תפקידו. כשלושה חודשיים לפני הבחירות, ציון אלמלם מודיע: "ללא ספק, מדובר בתפקיד חיי. שליחות ציבורית אמיתית. אך בחרתי בחירה כפולה - בחירה זוגית, באישה של חיי. ובחירה נוספת - בעתידם של תושבי מיתר, על כן אסיים את תפקידי כמנכ"ל המועצה בימים הקרובים"

בעוד רבים עסוקים במירוץ התפקידים, והכסא החם לבחירות במועצות המקומיות, יש מי שעושה בחירה מעניינת.

"לפני כארבע שנים התאלמנתי מאישתי, אם ילדיי. אך לחיים יש הדרכים שלהם - וזכיתי פעמיים. בפעם השניה בחיי זכיתי לאהוב. הכרתי את סיגל, מי שאמונה על תחום הרווחה במועצת מיתר. ויחד בחרנו בחיים, ובאהבה. לאחרונה, התקבלה החלטה מעודכנת של משרד הפנים, כי איננו יכולים להמשיך בתפקידנו בשל ניגוד עניינים. לי זה היה ברור - כמי שטובת הציבור לנגד עינו, אני מפנה את מקומי כמנכ"ל המועצה".

'בחר באהבה', מנכ"ל המועצה מסיים את תפקידו. באדיבות המצולמים
'בחר באהבה', מנכ"ל המועצה מסיים את תפקידו/באדיבות המצולמים

מדוע אתה החלטת לעזוב?

"כמובן שבראש ובראשונה, טובת המשפחה ואישתי לנגד עיניי, אך כאן מדובר בבחירה כפולה - אני עוסק בתפקיד ניהולי בכיר, אך יש מי שיכול למלא את תפקידי בענייניות ובמקצועיות. מאידך - אישתי עוסקת בנפשות. התפקיד שלה כמנהלת המחלקה לשירותים חברתיים וככתובת עבור נשים - כיועצת מעמד האישה, משמעותי הרבה יותר לאנשים רבים. המשימות שתחת ידיה, הן רגישות ומנוהלות באנושיות שאין שניה לה. לא משהו שאפשר להפסיק באמצע, ולהגיד הלכתי. לכן לא היה לנו ספק שזאת הבחירה הנכונה, יחד החלטנו החלטה שקולה ורגישה".

ומה הלאה?
"בימים הקרובים אסיים את תפקידי כמנכ"ל המועצה, כמובן שאמשיך לעמוד לרשות הנהלת המועצה ובראשה ראש המועצה לכל דבר שיידרש מתוך מחוייבות להצלחת המועצה כמנכ"ל החברה הכלכלית".

  • עוד באותו נושא:
  • מיתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully