וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל עיריית חיפה לשעבר, מתמודד לראשות העיר עכו וזוכה לתמיכת הליכוד וישראל ביתנו

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 19:14

אוהד שגב מי שהיה מנכ"ל עיריית עכו מתמודד לראשות העיר וזוכה לתמיכה של הליכוד וראש העיר היוצא שמעון לנקרי. אוהד שגב: "מודה לכולם על התמיכה. חיבור בין מפלגות, מגזרים, דתות ועדות חשוב והכרחי להצלחתה ושגשוגה של העיר עכו. זהו כבוד גדול ומחמם את הלב"

בוחרים וואלה מקומי/מערכת וואלה!

שמעון לנקרי, ראש עיריית עכו היוצא, מסיים את תפקידו אחרי 20 שנה ומכריז כי הוא תומך באוהד שגב. בנוסף, סיעת הליכוד הודיעה במכתב רשמי כי היא תומכת בו בבחירות לראשות העיר עכו. "אנו שמחים להודיעך כי ועדת ההיגוי העליונה של הליכוד החליטה לתמוך בך בהתמודדותך לראשות העיר עכו ברשימה עצמאית".

הוועדה המונצפאלית של הליכוד אישרה את ההסכם של הריצה המשותפת בין רשימתו העצמאית של שגב לבין רשימת "מחל" בעיר ובהתאם לכך מועמדי הליכוד ישולבו ברשימה. במקביל, מפלגת ישראל ביתנו הודיעה גם על תמיכתה הרשמית באוהד שגב לראשות העיר.

אוהד שגב, בן 52, נשוי + ארבעה, הוא יליד עכו ותושב העיר. כיהן כמנכ"ל עיריית עכו במשך 16 שנים וכמנכ"ל עיריית חיפה למשך כשנתיים.

הצטרפו לקבוצת העדכונים בוואטסאפ של וואלה! בחירות 2023
הכתבות, האיטמים הכי חמים, הסקרים, ישירות אליכם לפני כולם

אוהד שגב, מועמד לראשות העיר עכו. צילום: יקיר ברבי, אתר רשמי
אוהד שגב, מועמד לראשות העיר עכו/אתר רשמי, צילום: יקיר ברבי

אוהד שגב: "אני מודה לתנועת הליכוד ולעומד בראשה ראש הממשלה בנימין נתניהו על תמיכתם בי לראשות העיר עכו. זה מחמם את הלב לקבל תמיכה כזו אדירה וחוצת מפלגות. חיבור בין מפלגות, מגזרים, דתות ועדות חשוב והכרחי להצלחתה של העיר עכו. זהו כבוד גדול עבורי ועבור רשימת פז למועצת העיר. התמיכה האדירה חיונית להובלה באחריות של העיר עכו. אני מחויב בכל יכולתי, ניסיוני הציבורי והקשרים עם מערכות הממשלה לטובת ההצלחה והשגשוג של תושבי העיר עכו. ביחד נעשה ונצליח. אהיה ראש העיר של כל תושבי עכו ללא יוצא מן הכלל".

  • עוד באותו נושא:
  • עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully