וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מענה לעובדים שגרים בבקעה: מיינדספייס חנכה משרדי ענק בקרית אונו

23.7.2023 / 8:04

מיינדספייס מגיעה לקרית אונו, למתחם שיושב במיקום אידיאלי עבור חברות שרוצות לספק לעובדיהן חלל עבודה קרוב לבית, במיוחד לעובדים המתגוררים בבקעת אונו והסביבה. ראש העיר ישראל גל: "צעד משמעותי עבור חברות ממגוון תחומים"

ראש העיר קריית אונו, ישראל גל - דן זכאי, מנכל ומייסד שותף מיינדספייס. יחצ,
ראש העיר קריית אונו, ישראל גל - דן זכאי, מנכל ומייסד שותף מיינדספייס/יחצ

"אנחנו שמחים להשיק את מיינדספייס בקריית אונו אשר נמצאת בפריחה מואצת וממוקמת על צומת דרכים אסטרטגי שמאפשר גישה נוחה מכלל האזור. מיינדספייס תאפשר סביבת עבודה אופטימלית ובקרבת הבית עבור תושבי האיזור. קהל היעד שלנו כולל חברות מכלל הסוגים והגדלים, נותני שירותים, יזמים, סטארטאפים ועסקים תושבי האזור". כך אומר יותם אלרואי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומייסד משותף של מיינדספייס.

לאחרונה עולה שיח בלתי פוסק על קריית אונו, כאשר מדובר במוקד של אזורי בילוי ושל תחייה קולינרית של שפים מובילים שהקימו את מסעדותיהן בסביבה. אזורי התעסוקה והמסחר בעיר אף הם בצמיחה. לחזון מצטרפת מיינדספייס, חברה גלובלית המציעה חללי עבודה גמישים (flex) בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אשר פתחה החודש (יולי) מתחם עבודה חדש בקריית אונו. מיינדספייס קריית אונו מתפרש על פני שלוש קומות, בהיקף של 3,340 מ"ר וכולל מעל 540 עמדות עבודה. הוא שוכן בקומפלקס של שני בניינים בני חמש קומות ובשטח כולל של 16 אלף מ"ר המיועדים למשרדים, למסחר ולבילוי ברחוב הדובדבן. המתחם יושב במיקום אידיאלי עבור חברות שרוצות לספק לעובדיהן חלל עבודה קרוב לבית, במיוחד לעובדים המתגוררים בבקעת אונו והסביבה (פתח תקווה, גבעת שמואל, רמת אפעל, יהוד, אור יהודה, סביון ועוד) ולאורך יישובי כביש 6 וכביש 471.

מיינדספייס. אדווה רז,
מיינדספייס/אדווה רז

באמצעות חללי העבודה הגמישים ניתן לראות מתכונת עבודה של חברות בסגנון 'Hub and Spoke', שבו לצד המטה המרכזי ישנם משרדים קטנים המפוזרים גיאוגרפית באופן שמקל על העובדים בהתאם למקום מגוריהם. כך למשל, במקום שעובדים יתעכבו בפקקים בדרך לעבודה וביציאה ממנה, הם יוכלו לקצר את הנסיעה הודות לחלל העבודה הקרוב לביתם. לאור נתוני ה - OECD שמציגים תמונת מצב שלפיה כבישי ישראל נחשבים לפקוקים ביותר במדינות הארגון, זאת לצד הנתון שבו הנהג הישראלי מבלה על הכביש עקב הפקקים כשעה וחצי בממוצע מדי יום, נראה כי מדובר בפתרון יעיל ואפקטיבי. קיצור זמן הנסיעה למשרד מצטרף ליתרונות הנוספים של העבודה במתחמי מיינדספייס, המאפשרים עבודה באווירה קהילתית, השתתפות באירועים מגוונים וצמיחה מקצועית ברשת נטוורקינג משגשגת.

"מתחמי העבודה שלנו נושאים את הבשורה של מודל העבודה הגמיש ומאפשרים לחברות לספק פתרונות איכותיים לעובדיהן. הסניף החדש בבקעת אונו ממשיך את תנופת הצמיחה וההתרחבות של מיינדספייס בישראל ובעולם, ואף עונה על הצורך של עבודה בקרבת הבית עבור תושבי האזור - בין אם מדובר בחברות קטנות, יזמים או נותני שירותים למיניהם ובין אם בחברות גדולות שמאפשרות לעובדים שלהן לעבוד קרוב לבית"", מציין יותם אלרואי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומייסד משותף של מיינדספייס. עוד מוסיף אלרואי: "מודל העבודה הגמיש שמובילים חללי העבודה של מיינדספייס הוא הפתרון האידיאלי עבור חברות שנדרשות להגיב במהירות וביעילות לשינויים התכופים בשוק העבודה. הבעת האמון מצד לקוחותינו, עם עלייה בתפוסה במתחמי מיינדספייס מסביב לעולם, שהיא העדות הטובה ביותר להצלחה שלנו בשוק".

ראש העיר קריית אונו, ישראל גל: "אנו מברכים את חברת מיינדספייס על הגעתה לקריית אונו. מדובר בצעד משמעותי עבור חברות ממגוון תחומים וכמובן עבור תושבי העיר אשר חללי עבודה אלו יאפשרו להם לעבוד בקרבת הבית. אנו נמשיך להעניק דגש לפיתוח אזורי תעסוקה מסחר ופנאי בפאתי העיר ובמרכזה".

כזכור רק לאחרונה פתחה מיינדספייס חלל עבודה משותף בפארק עופר הכרמל בחיפה, המכיל יותר מ-600 עמדות עבודה על פני 3,800 מ"ר, בסמוך לפארק ההייטק מתם. הסניף מצטרף גם למיינדספייס פארק עופר איסט בפתח תקווה, שנפתח לפני חודשים אחדים ושמתפרש על פני 4100 מ"ר - עם יותר מ-620 עמדות עבודה. המתחם בפתח תקווה ממוקם בסמוך לצירי תנועה ראשיים, במרחק של 500 מטרים מתחנת הרכבת הקלה (הקו האדום) ושל קילומטר מרכבת ישראל. הסניפים החדשים ממקמים את החברה עם 45 סניפים, ב-20 ערים ובשבע מדינות.

  • עוד באותו נושא:
  • אקדמיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully