וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר רפי סמית צופה: ציקי אבישר הוא ראש העיר הבא של קריית מוצקין

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 17:20

אחרי 35 שנה - נראה כי תושבי קריית מוצקין רוצים שינוי. סקר שערך מכון סמית חושף כי במידה והבחירות היו נערכות היום, ציקי אבישר מנצח כבר בסיבוב הראשון עם 48% ואילו חיים צורי, ראש העיר עם 3 כתבי אישום, הרחק מאחור

בוחרים וואלה מקומי/מערכת וואלה!

על פי תוצאות סקר מכון סמית, נראה כי תושבי קריית מוצקין לא יסכימו להצביע עבור מועמד עם כתבי אישום פלילים. האם מסתיימת דרכו הפוליטית של ראש העיר המושעה חיים צורי אחרי 35 שנה?

ממצאי הסקר, שערך מכון סמית, מצביעים על מגמה עקבית מאז 2018 של ירידה בכוחו של חיים צורי ועליה דרמטית בתמיכה בציקי אבישר. הסקר חושף כי לו הבחירות היו מתקיימות כיום - ציקי אבישר הוא ראש העיר הבא של קריית מוצקין. אבישר זוכה לתמיכה רחבה של 48% ואילו צורי מקבל 36% בלבד בקרב תושבי מוצקין שבוודאות יצביעו בבחירות הקרובות.

עוד עולה מהסקר כי 47% מתושבי מוצקין רוצים כי חיים צורי יוחלף, 10% יותר מאלו הרוצים בהישארותו לקדנציה נוספת. 16% לא הביעו דעה בנושא.

ציקי אבישר, מועמד לראשות העיר קריית מוצקין. צילום: ראובן קפוצ'ינסקי, אתר רשמי
ציקי אבישר, מועמד לראשות העיר קריית מוצקין/אתר רשמי, צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

הסקר מציג כי מבין 79% מתושבות ותושבי מוצקין שהעריכו בוודאות גבוהה שייצאו להצביע בבחירות הקרבות ב-31 באוקטובר, 50% מתכוונים להצביע ליו"ר סיעת "רוח חדשה" ציקי אבישר לראשות העיר, לעומת 34% מהם שיצביעו עבור חיים צורי ו-5% בלבד התחייבו להצביע למועמד עדי שטרנברג אם זה יתמודד בנפרד מצורי. 14% בחרו שלא לענות.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
חיים צורי בדיון כתב אישום בגין עבירות שוחד, מרמה,הפרת אמונים וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות אחרות,בימ"ש מחוזי חיפה, 17 ביולי 2023. שלומי גבאי
חיים צורי בדיון כתב אישום בגין עבירות שוחד, מרמה,הפרת אמונים וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות אחרות,בימ"ש מחוזי חיפה, 17 ביולי 2023/שלומי גבאי

בעקבות הסתבכותו הפלילית של חיים צורי והשעייתו מתפקידו, הסקר בדק גם מצב בו יתמודד ציקי אבישר רק מול עדי שטרנברג, המשמש כיום כסגנו של צורי, ומצא כי אבישר זוכה לתמיכה ניכרת אף יותר. 54% מהנשאלים השיבו שבתרחיש כזה יצביעו לציקי אבישר, שהם 34% אחוזים יותר מאלו המוכנים להצביע לעדי שטרנברג. 26% סירבו להשיב מה יעשו במצב זה.

הסקר נערך ע"י מכון סמית בין התאריכים 16-17 ביולי 2023.
בקרב 450 תושבי קריית מוצקין המהווים מדגם מייצג של בעלי זכות ההצבעה בגילאי 17+
טעות דגימה 4.7%

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully