וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדמים את הפריפריה: אושרו 3 מיליון ש"ח ממפעל הפיס לתוכניות חינוך טכנולוגי לתלמידים

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 17:21

דירקטוריון מפעל הפיס אישר הבוקר סיוע על סך שלושה מיליון ₪ עבור תכנית 'גשרים' לחינוך טכנולוגי בפריפריה בחטיבות הביניים. יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס: "נמשיך להעמיק את ההשקעה בתכנית במטרה להרחיב את פריסתה לכלל הרשויות והמגזרים בישראל"

הבוקר אישר דירקטוריון מפעל הפיס, תמיכה של 3 מיליון ₪ לטובת תכנית 'גשרים', תכנית לחינוך טכנולוגי בפריפריה בחטיבות הביניים. תכנית 'גשרים' היא פרויקט ייחודי ביחידה 8200 ובחיל החינוך והנוער, בתמיכת 'אקו 8200', המאפשרת לתלמידים בחטיבות הביניים להתנסות בצורה ידידותית וחווייתית ביסודות התכנות והסייבר, כגון פיתוח אתרים ואפליקציות, הגנה בסייבר ובינה מלאכותית, ויסודות התכנות בפייתון.

התכנית פעלה בשנה האחרונה ב 34 רשויות מקומיות וצפויה להתרחב בשנת הלימודים הקרובה לרשויות נוספות. מנהלי אגפי חינוך מהרשויות בהם פועלת התכנית, אשקלון, קריית אתא, ומע'אר העידו על אפקטיביות התכנית והשינוי שחל בקרב בני נוער שהשתלבו בה, וציינו במיוחד את העלייה בביטחון העצמי, את המוטיבציה, את שיפור יכולות הלימוד בקרב תלמידים מתקשים, ואת חווית ההצלחה בסיום שנת הלימודים.

חולמים להגיע ל 8200 - תלמידי טירת הכרמל בתוכנית החדשה. צילום: דובר צה"ל, אתר רשמי
חולמים להגיע ל 8200 - תלמידי טירת הכרמל בתוכנית החדשה/אתר רשמי, צילום: דובר צה"ל

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי: "אנו גאים להיות שותפים בפרויקט כל כך משמעותי שמביא לשינוי אמיתי ברשויות מקומיות בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית. זהו פרויקט משנה חיים עבור בני נוער המקנה להם כלים והכשרה לעתיד מקצועי, מחזק את הביטחון האישי, את תחושת המסוגלות וגורם להם להאמין בעצמם, ולהבין שהכל אפשרי. תכנית 'גשרים' פותחת בפניהם מגוון אפשרויות מבניהן יוכלו לבחור את המסלול המתאים להם ביותר במהלך השירות הצבאי ובעולם התעסוקה של המחר".

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי: "מפעל הפיס גאה לתמוך במיזם המבורך 'גשרים' ורואה בו חשיבות עליונה ברמה החברתית, החינוכית והערכית. המהלך הזה מצטרף לשורה ארוכה של מיזמים חברתיים שמובילים מפעל הפיס והשלטון המקומי למתן שוויון הזדמנויות לכל ילדי ישראל, בדגש על הפריפריה החברתית והגאוגרפית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully