וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הים של כולם: הפנינג לאנשים עם מוגבלות בראשון לציון

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 12:28

במהלך חופשת הקיץ יסייעו בני נוער שעברו הכשרה מיוחדת כעוזרי מציל, לאנשים עם מוגבלות להיכנס לחוף הים. רז קינסטליך: "אני גאה במיזם שמעניק הזדמנות שווה לכולם לבלות בחוף היפה שלנו. מרגש לראות את האושר על פניהם של הילדים והבוגרים שזוכים להיכנס לים"

הפנינג קיץ בחוף המונגש בראשון לציון/צילום: דוברות ראשל"צ

עיריית ראשון לציון קיימה את אירוע פתיחת הרחצה בחוף המונגש לאנשים עם מוגבלות, במהלך ההפנינג, המתקיים זו השנה השביעית, זכו הילדים והבוגרים הנרגשים להיכנס למים בעגלות ייחודיות, זאת בסיוע מצילים ובני נוער ממרכז הנוער "גלים" שעברו בשבועות האחרונים הכשרה מיוחדת כעוזרי מציל.

במהלך חופשת הקיץ יסייעו בני הנוער לאנשים עם מוגבלות להיכנס לים בחוף המונגש באמצעות עגלות ייחודיות. השירות יינתן לאורך חודשי יולי-אוגוסט, בימים שני עד רביעי, בין השעות 14:00-19:00.

בראשון לציון פועלים להנגיש את חוף הים לכולם במשך כל ימות השנה. אנשים עם מוגבלות יכולים להיכנס עם כיסא הגלגלים או עם העגלות הייעודיות עד למים בזכות שביל סלול. כמו כן, בכל תחנות ההצלה יש עגלות לאנשים עם מוגבלות תנועה שניתן להשתמש בהן בחינם, זאת בנוסף לעגלות הנגשה ימיות שנמצאות אצל המצילים בחופים.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אני גאה במיזם שמתקיים כאן בעיר זו השנה השביעית ומעניק הזדמנות שווה לכולם לבלות ברצועת החוף היפה שלנו. מרגש לראות את האושר על פניהם של הילדים והבוגרים שזוכים להיכנס לים וליהנות בדיוק כמו כולנו. לאורך כל השנה פועלת עיריית ראשון לציון למען שוויון ושילובם של אנשים עם מוגבלות בכל תחומי החיים".

החוף המונגש בראשון לציון. צילום: דוברות ראשל"צ, אתר רשמי
החוף המונגש בראשון לציון/אתר רשמי, צילום: דוברות ראשל"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully