וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר קמיל פוקס בטבריה: בועז יוסף הוא המועמד המוביל לראשות העיר

14.7.2023 / 10:34

בעוד כשבועיים ידון בג"צ בעתירות כנגד 'חוק בועז יוסף', אך למרות שכלל לא הכריז כי ירוץ לראשות העיר, סקר קמיל פוקס חושף, בועז יוסף הוא הבחירה המועדפת על תושבי טבריה. תגובת רון קובי לסקר - "הם כולם מפחדים מרון קובי"

בוחרים וואלה מקומי/מערכת וואלה!

את אחת ממערכות הבחירות המעניינות והיצריות מספקת כל חמש שנים העיר טבריה - גם מערכת הבחירות נוכחית מציבה את העיר במרכז החדשות. אחרי ההצבעה על 'חוק בועז יוסף', המאפשר ליושב ראש הוועדה הקרואה להתמודד לראשות העיר, שתי עתירות הוגשו לבג"צ וידונו בעוד כשבועיים.

לא פחות משמונה מועמדים על ראשות העיר טבריה מתמודדים על התפקיד הנכסף. על פי רוב הסקרים שנערכים בעיר, לא תהיה הכרעה בסיבוב ראשון.

הצטרפו לקבוצת העדכונים בוואטסאפ של וואלה! בחירות 2023 הכתבות, האיטמים הכי חמים, הסקרים, ישירות אליכם לפני כולם

על פי תוצאות סקר קמיל פוקס שנערך בטבריה בין התאריכים 9-11 ביולי 2023 עולה כי אם בועז יוסף יתמודד לראשות העיר - 29% מתושבי טבריה יתמכו בו, 15% רון קובי, 9% שני אילוז, 4% אביב יצחקי, 5% מאיר אלמקייס, בנוסף 24% עדיין לא החליטו.

הסקר גם בדק אם בועז יוסף, לא יורשה להתמודד, ומוני מעתוק מי שהיה בעברו, גם, יושב ראש הוועדה הקרואה, יחליט להתמודד, רק 8% יצביעו עבורו לעומת 15% לרון קובי, 11% לשני אילוז.

על פי תוצאות סקר קמיל פוקס בעקבות אי הוודאות וריבוי המועמדים, נראה כי הבחירות בטבריה ילכו לסיבוב שני, שייערך ב14.11.23.

שם בדק הסקר ומצא, כי אם לסיבוב השני יגיעו בועז יוסף, 44% יתמכו בו מול 23% לרון קובי. נתון מעניין נוסף, אם לסיבוב השני יעלו שני אילוז ורון קובי, זוכה שני אילוז ב 39% תמיכה לעומת 20% לרון קובי.

מראש עיריית טבריה בפועל בועז יוסף נמסר: "אמנם לא הכרזתי על מועמדות לראשות העיר אבל בהחלט שהסקר מחמיא ומשקף את מה שהתושבים חושבים על הנעשה בעיר בשלוש השנים האחרונות. סקרים נועדו כדי לשקף תמונת מצב ולא כדי שיתבשמו מהם. אותי הסקר הזה רק מחזק שמה שעשינו בעיר היה טוב לתושבים".

סקר קמיל פוקס - 29% תומכים בבועז יוסף. צילום: מיכאל חורי, אתר רשמי
סקר קמיל פוקס - 29% תומכים בבועז יוסף/אתר רשמי, צילום: מיכאל חורי

רון קובי המעומד לראשות העיר: "טבריה הפכה לזירת הקרב הלוהטת של הבחירות המקומיות בישראל, אריה דרעי השתלט על סניף הליכוד המקומי יחד עם בועז יוסף כדי לכבוש ולהפוך את טבריה לעיר תיירות חרדית סגורה בשבתות. אנחנו עדים לסקרים / שקרים חדשים כל יומיים והציבור כבר מבין את הרוח הנושבת של התחמנות הפוליטית, אנחנו בכל סקר מנצחים את הגוש של דרעי ונושקים ל 60%. הציבור הטברייני לא יצביע למועמד של אריה דרעי והחרדים נקודה. הם כולם מפחדים מרון קובי."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רון קובי. ראובן קסטרו
רון קובי/ראובן קסטרו

הסקר נערך על ידי קמיל פוקס
בין התאריכים 9-11 ביולי 2023
הסקר כלל 500 נשאלים שנבחרו מרשימות של מספרי הטלפון של תושבי טבריה
הנתונים משוקללים לפי העובדה שבין הבוחרים יש 30% חרדים

  • עוד באותו נושא:
  • טבריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully